Kurumsal kimlik çalışması ne için yapılır?

Kurumsal kimlik, bir logodan çok daha fazlasını içerir, bir şirketin kişiliğinin ve çalışma tarzının bir yansımasıdır. Kurumsal kimlik tasarım şirketi olarak işimiz, hedef kitleniz üzerinde dikkat çekici bir etki bırakan yaratıcı bir görsel konsept ile bu unsurları yakalamaktır. Logo tasarımı , kurumsal kimliğin bir parçasıdır, ancak kurumsal kimlik tasarımı çok daha geniş bir alandır.  Bi Düşün Medya ve Ajans olarak , marka kimliği şirketi, size çok yönlü ve çarpıcı kurumsal kimliğe sahip gereken tüm görsel öğeleri içeren kapsamlı bir kurumsal kimlik paketi sunuyoruz. Unutmayın, Türkiye’de kurumsal kimlik çalışması diyince akla gelen ilk firma Bi Düşün Medya ve Ajans’tır.

Etkileyici kurumsal kimlik tasarımı: başarılı olmak için bir strateji

Kurumsal kimlik tasarımı, bir web sayfası , broşürler ve dijital ticari katalogların oluşturulması için yönergeler içerir . Bir şirketin pazarlama planının parçası olan iletişim araçları. Bu nedenle, bir markanın doğru performansı için iyi bir kurumsal kimlik kılavuzu şarttır. Bi Düşün Medya ve Ajans’ın kurumsal kimlik hizmetleri, şirketinizin kişiliğini temsil eden benzersiz ve göz alıcı görsel unsurlar tasarlamaya odaklanır ve böylelikle müşterilerinizi büyülemenizi ve pazarda başarılı olmanızı sağlar.

Marka Kimliği Tasarım Hizmetleri

Kurumsal Kimlik Geliştirme neler içerir?

Dikkate alınması gereken ana husus, yansıtmak istediğiniz görüntü ve ulaşmak istediğiniz hedef kitledir. Bu şekilde, bir restoranın kurumsal kimliği, bir kliniğin kurumsal kimliği ile aynı şekilde düşünülmeyecektir. Her iki işletme de yüksek kaliteli hizmete bağlılık imajını iletmeyi hedeflese de, ikincisi birincisinden daha ciddi bir izlenim yaratmalıdır.

Kurumsal Kimlik Ajansı

Kurumsal kimlik, bir şirketin veya kuruluşun görsel temsilidir. Bu kimlik, bir marka ajansının şirket için geliştireceği imaj veya görsel konsepte bağlı olacaktır. Basitçe ifade etmek gerekirse, kurumsal kimlik bir şirketin kapak mektubudur. Şirketin dünyaya aktardığı imaj bu.

Kurumsal kimlik sadece bir şirketin logosunu veya kartvizit tasarımını içermez. Aynı zamanda kurumsal kırtasiye, tipografi, kurumsal renkler, yardımcı grafik öğeleri, web sitesi tasarımı, iç tasarım ve kurumsal mimari içerir.

Kurumsal kimlik tasarım hizmetleri bir şirket için neden önemlidir?

Çünkü kurumsal kimliği olmayan bir şirket, müşteriler veya kullanıcılar tarafından fark edilmez. Çoğu zaman, kurumsal kimliği olmayan bir şirket, müşterilerine karşı ciddiyet ve bağlılık eksikliği ifade eder ve bu da itibarını etkiler.

Bu sayede kurumsal kimlik işletmeniz için katma değerdir. Kurumsal kimliğe sahip bir şirketin soyut değerleri vardır. Örneğin, bir misyon, vizyon ve felsefe. Bu değerleri temsil etmek için somut yönler eklemek gerekir. Örneğin, markayı güçlendirmek ve dolayısıyla şirkete daha güçlü bir imaj kazandırmak için marka, tipografi, kurumsal renkler ve tamamlayıcı grafik öğeler.

Etiketler:

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..