Kurumsal Kimlik hedefleri

Kurumsal kimlik terimi, bir kuruluşun algılanan ticari karakterini ifade eder. Hem iç hem de dış kurumsal kimlikler aynı olmalıdır. Çalışma stratejisi, oldukça tanınan, ayırt edici ve özerk bir pazar varlığı yaratmayı amaçlamaktadır.

Kurumsal Kimlik: Ayrıntılı özet

Bu  kavram ilk olarak 70’lerde ABD reklam danışmanları tarafından icat edildi. Özünde net bir kimliğin bir şirketi benzersiz kılmaya yardımcı olduğu ve bu da bir şirketin kurumsal hedeflerine ulaşılmasına yardımcı olduğu fikri vardır.

Kurumsal kimlik, hem iç hem de dış şirket imajını şekillendirir. Bir şirket tarzının ve kişiliğinin bu gelişimi, şirketin misyon beyanına uyacak şekilde stratejik olarak planlanmalı ve bunlardan haberdar edilmelidir.

Amaç, kuruluşun tutarlı bir şekilde halka ve çalışanlara sunulmasını sağlamaktır. Bu nedenle, tüm şirket faaliyetleri koordine edilmeli ve bu kurumsal idealle uzlaştırılmalıdır. Bu, görsel kimliği, organizasyonel davranışı ve kurumsal iletişimleri içerir. Bununla birlikte, kurumsal bir kimliğe tutarlı bir şekilde bağlı kalmak, genellikle şirketler için büyük bir zorluk olabilir. Coca-Cola ve BMW, başarılı bir şekilde uygulanan kurumsal kimlik stratejisinin iki örneğidir.

Bu arada Bi Düşün Medya ve Ajans, Türkiye’nin en büyük Kurumsal Kimlik firmasıdır. Tek yapmanız gereken bizleri aramak ve detaylı bilgi almak.

Kurumsal Kimlik hedefleri

Birçok şirket, güven inşa etmek ve aynı zamanda rakiplerinden farklılaşmak için kendi kurumsal kimliğini geliştirmektedir. Bir kuruluş, kurumsal kimlik stratejisini uygulamak için genellikle ajansların desteğine güvenecektir.

Açık bir kimlik , pazarda marka etkisini ve farkındalığı artırmaya yardımcı olur . Ek olarak, kurumsal kimlik, şirkete bağlılığı güçlendirmek için birleşik bir marka kimliğiyle birlikte hareket eder. Bu da hem çalışanlar hem de tüketiciler arasında daha fazla bağlılığı teşvik eder.

Örneğin, benzersiz bir kurumsal kimlik, yeni şirket ürünlerinin piyasaya sürülmesine katkıda bulunabilir, çünkü mevcut olumlu bir imaj oldukça aktarılabilirdir ve yeni girişimlere ekstra destek sağlar. Bu nedenle, iyi bir markalaşma, genel olarak şirket maliyetlerini ve özelde reklam maliyetlerini önemli ölçüde azaltabilir.

Bu çalışma, şirketin imajının önemli bir bileşenidir. Şirket içinde, personelin şirket misyon beyanını yansıtan ve örneklendiren belirli bir değerler dizisine uygun davranmasını sağlar. Ve daha geniş anlamda, çalışma aynı zamanda pozitif bir kurum kültürünün temel taşıdır.

 

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..