Kurumsal Kimlik kampanyanız için 4 ipucu

Markalaşma Sektörünüzde şirketlerin geri kalanı ile rekabet ne zaman? Ve markanızın kurumsal imaj kuşkusuz önemli ve ayırıcı bir faktör olabilir.

Markalaşma ve kurumsal kimlik: aynı mı?

Benzer kavramlardır, ancak farklı uygulamalarından mümkün olan en iyi performansı elde etmek için bilinmesi gereken farklılıklar vardır.

“Ürünler fabrikada üretilir, ancak markalar akılda yaratılır.” Walter Landor, marka tasarımcısı.

Peki markalaşma nedir?

Bir yandan markalaşma , markanızın arkasındaki her şeyi, müşterilerinizin sizin hakkınızda ne düşündüğünü ifade eder. Markalaşma, duygulara, hislere ve içgüdülere hitap ederek, hedef kitlenizle bağlar oluşturarak şirketinizin değerlerini iletmenize yardımcı olur. Bu nedenle markalaşma kampanyası veya stratejisi, markanızın “kişiliğini” tanımlamaya yardımcı olan bir yöntemdir.

Kurumsal kimlik ise markalaşmanın bir parçasıdır ve markanızı tanımlamanızı sağlayan tüm görsel, işitsel, görsel-işitsel özellikler vb. Olarak tanımlanabilir. Örneğin logo, tipografi, renkler, üniformalar ve reklam, kurumsal kimliğin unsurlarıdır.

Kısacası, markalaşma, sunduğunuz şeyin ve markanızı yaratmak için gerçekleştirdiğiniz eylemlerin özüdür; kurumsal kimlik ise imajı yaratmak ve müşterilerinizin ve potansiyel kitlenizin onu tanımasını kolaylaştırmak için sahip olduğunuz kaynaklar kümesidir.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Kurumsal Kimlik konusunda uzman hizmeti sunuyoruz. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Marka kampanyaları veya müşterilerin markanıza nasıl aşık olmasını sağlayabilirsiniz?

Markalaşma, müşterinin markanızla yaşadığı deneyim olarak da tanımlanabilir. Marka bilinci oluşturma kampanyası, şirketinizin misyonunu, vizyonunu, hedeflerini ve değerlerini hedef kitlenize yaymanıza yardımcı olur.

Harekete geç

Şöyle düşünün: Markalaşma kampanyası, sattıklarınıza göre oluşturulmalıdır, bir nesne veya hizmet olarak değil, duygusal bir deneyim olarak. Çorap satmıyorsun, rahat satıyorsun; seyahat tavsiyesi satmıyorsunuz, kesinlik ve huzur satıyorsunuz; enerji içecekleri satmıyorsun, mükemmel spor satıyorsun.

Bunu göz önünde bulundurarak, kurumsal kimliğinizin müşterilerinizle ürün veya hizmetinizle neler yapabilecekleri ve neler hissedebilecekleri hakkında konuşmasını sağlayın. Koltukta dinlenmekten koşuya gitmeye kadar her türlü aktiviteyi yapmak için çoraplarınızın kalitesini vurgulayan bir reklam oluşturun; ofisinizdeki seyahat danışmanlarının müşterilerinize ayrıntılı planlar sağladığını görün; İçeceklerinizi ünlü spor etkinliklerinde dağıtmak için bir kampanya düzenleyin.

İşe giderken, evde veya alışveriş merkezlerinde markanızı her gördüklerinde müşterilerinizin gülümsemesini sağlayın!

Marka kampanyanız için 4 ipucu

İyi bir marka bilinci oluşturma kampanyası, hedef kitlenizle bir bağ oluşturmalıdır. Doğru şekilde çalıştırmak için bazı ipuçları:

  • Marka konseptimiz hakkında çok net olun. Daha önce gördüğümüz gibi, markalaşma, markanızı farklı kanallar aracılığıyla tanıtmaya hizmet edecek eylemleri bilmekten çok daha fazlasıdır. Markalaşma çok daha ileri gidiyor ve markamızın temsil ettiği her şeyi iletmek için atmamız gereken ilk adım, onu iyi tanımlayarak şirketin yaptığı her hareketin ona uygun olmasını sağlamak.
  • Kurumsal kimlik kılavuzu oluşturun . Markanızın grafik unsurlarını, tonunu ve tarzını içeren bir kurumsal kimlik kılavuzuna sahip olmak esastır. Yaptığınız her yayının marka stratejinize yanıt verip vermediğini kontrol etmenize yardımcı olacaktır. Bu şekilde, iletilmesi amaçlananla tutarlı olacak şekilde her zaman aynı satır takip edilecektir.
  • Görsel ve çekici. Her şey bir markalaşma stratejisine yanıt vermelidir. Markanızın konumlandırması bazı renklerde ya da bazı yazı tiplerinde ve kullandığınız görsel unsurlarda yansıtılacaktır. Bu unsurların birleşimi net bir görsel evrenin parçası olmalıdır ve izleyicileriniz için çekici geliyorsa o kadar iyidir.
  • Kampanyanızın üretimde kalmasına izin vermeyin! Herhangi bir strateji gibi, marka kampanyanız da sonuçları ölçmenize izin vermelidir. Markalaşmanın şirketiniz süresince mevcut olması ideal olsa da, bize yardımcı olacak değişiklikler yapmak için müşteri ve marka konumlandırma ürünleriyle olan iletişiminizin iyi çalışıp çalışmadığını da bilmelisiniz. daha iyi olmak için.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..