Kurumsal Kimlik, Marka Kimliği veya Marka İmajı

Kurumsal Kimlik küçük veya büyük ölçekli tüm firmaların üzerinde durması gereken bir dönemdir. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizler için en etikili Kurumsal Kimlik tasarımını yapıyoruz. Küçük işletmeniz için marka imajınızı tanımlamaya yardımcı olacak bir kurumsal kimlik oluşturmak , birçok kişinin ihmal ettiği önemli bir görevdir. Ancak Kurumsal Kimlik oluşturmak ve tutarlı bir şekilde kullanmak için zaman ayıran işletmeler için kesinlikle faydalar vardır .

  • Değerlerinizi yansıtan birKurumsal Kimlik oluşturmak, müşterilerinizle güçlü bir bağ oluşturabilir.
  • Markanızı çevrimiçi veya çevrimdışı tüm medya platformlarında tutarlı bir şekilde uygulamak, müşterilerin sizi rakiplerinizden ayırt etmesine yardımcı olur
  • Değerlerinize sadık olmak ve mükemmel müşteri deneyimi sağlamak, müşterilerin markanız hakkındaki algısını şekillendirir.

Bu yüzden kurumsal kimliğin, marka kimliğinin ve marka imajının farklı olduğunu anlamak önemlidir. Ve bu farklılıklar, pazarlamanızın başarısı için önemlidir.

Şirket ünvanı

Kurumsal kimlik, şirket tarzının ve kişiliğinin görsel yönleridir. Bu öğelerin tüm ortam türlerinde nasıl kullanıldığına dair yönergelerle birlikte renk, grafik ve tipografinin bir kombinasyonudur.

Medya türleri, web sitenizi, pazarlama materyallerinizi, sosyal medya profillerinizi ve işletmenizin diğer fiziksel temsillerini içerir. Görsel öğeler arasında logo, renk paleti ve yazı tipleri ile işletmenizin görsel bir temsilini sağlayan her şey bulunur.

Net ve tutarlı bir kurumsal kimlik oluşturduğunuzda, sizi rakiplerinizden açıkça ayıran farklı bir imaj elde edersiniz. Farklı olmak müşterilerinizin sizi hatırlamasını kolaylaştırır. Tüm iletişimlerde tutarlı bir görünüm ve hisse sahip olmak, güçlü bir marka oluşturur.

İçin medya kapsamında tutarlılığı korumak , bir stil rehberi oluşturmak için yararlıdır. Bu kılavuz, hedef kitlenizin işletmenizi çevrimiçi veya çevrimdışı olarak gördüğünde, tutarlı bir şekilde temsil edilmesini ve dolayısıyla daha akılda kalıcı olmasını sağlar.

Marka kimliği

Marka kimliği , bir şirketin müşterilerine sunduğu toplam değer önermesidir. Markanın sahip olduğu özellikler ve nitelikler, faydalar, performans, kalite, hizmet, destek ve değerlerden oluşabilir. Marka kimliğiniz, bir müşterinin sizi rakiplerinize tercih edip etmemesinde rol oynar.

Marka kimliği, gerçekte kim olduğunuzdur. Bunu bir kişiliğe ve bir dizi değere sahip konumlandırma ifadeniz olarak düşünün. Bu:

  • Müşterilerinize verdiğiniz söz.
  • Şirketin müşterilerinin onlar hakkında düşünmesini ve hissetmesini istediği her şey.
  • İnsanların zihninde işgal ettiği konum.

İyi uygulanmış bir marka kimliği sizi unutulmaz kılar, güven oluşturur ve müşterileriniz arasında marka sadakatine yol açabilir.

Marka imajı

Marka imajı, bir müşterinin markanızla yaşayabileceği deneyime dayanarak markanız hakkında düşünme veya hissetme şeklidir. Bu deneyimin iyi veya kötü olmasına bağlı olarak marka imajınızı belirler. Başka bir deyişle, marka imajınız itibarınızı etkiler.

Müşterinin olumsuz bir deneyimi varsa, markanızın algısını değiştirmek için çok çalışmanız gerekir. Müşterilerin olumlu deneyimleri varsa, müşteri sadakati ve markanız için çok güçlü bir rekabet avantajı oluşturma olasılığınız daha yüksektir.

Kurumsal Kimlik oluştururken yapabileceğiniz en önemli şey

Müşterilerinizin sizi nasıl algıladığından – marka imajınız – nasıl algılanmak istediğinizle – marka kimliğinizle uyumlu olduğundan emin olun.

Bir şirketin sahip olabileceği en değerli varlıklardan biri, müşteri algılarının kalite, hizmet ve marka adı görüldüğünde veya duyulduğunda akla gelen soyut çağrışımların olduğu güçlü bir markadır.

Sürprizlerden kaçınmak için markanızı izleyin

İşletmeniz güçlü bir marka kimliği geliştirmek için çok çalışıyor. Ayarlamak ve unutmak kolaydır, ancak bu bir sorun olabilir. Markanızın nasıl kullanıldığı konusunda tutarlı kalmasını sağlamak için alıntılarınızı, sosyal medya profillerinizi, web sitenizi ve çevrimdışı pazarlama materyallerinizi izleyin.

Markanızı izlerken, yanıtlanmamış sürpriz kötü yorumların olmadığından da emin olun. Marka imajınızın marka kimliğinizle yanlış hizalanmasının en hızlı yolu budur.

Markanıza sadık kalmak

Marka kimliğinizi belirledikten sonra, müşterilerinizle nasıl etkileşim kurduğunuzda tutarlı kalmalısınız. Herkese açık kişiliğiniz arkadaş canlısı ve davetkar olabilir, ancak bir müşteri işinizle ilgili olumsuz bir deneyime sahipse, bu müşteriyi rekabetinize çekebilir. Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en kullanışlı ve markanızı yansıtan kurumsal kimlik tasarımını gerçekleştirir.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..