Kurumsal Kimlik nasıl unutulmaz yapılır?

“Marka” ve logo “terimleri genellikle birbirinin yerine kullanılır. Ancak bir logo bir işletmenin sembolü olabilse de , bir markanın tamamı değildir . Aslında, bir logo oluşturmak, güçlü bir marka geliştirmek için atılan küçük bir adımdır Kimlik.

Milyonlarca, hatta milyarlarca işletmenin kendilerine bir isim vermeye çalıştığı bir ortamda, güçlü bir markaya sahip olmak, işletmelerin kendilerini rakiplerinden farklılaştırmaları için çok önemli hale geldi.

Bir müşteri için ilk marka kimliğinizi geliştirmek için çalışıyorsanız veya bunu kendi işiniz için yapıyorsanız, önce bir markanın ne olduğunu ve bir marka oluşturmak için ne gerektiğini anlamak önemlidir. Ne yazık ki, işletmeye bir isim vermek ve her şeyin üzerine yapıştırmak kadar kolay değil.

Başlangıçta, “marka” terimi, sığır çiftçilerinin sığırlarını “markalaştırdığı” işarete atıfta bulunmak için kullanılıyordu, bir marka fikri, sadece bir isim veya sembolden çok daha fazlasını kapsayacak şekilde gelişti.

Marka kimliğinizin hayati bir parçası olan markanız , belirli bir işletme tarafından üretilen bir isim veya ürün türü olarak tanımlanır.

Marka kimliği nedir?

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..