Kurumsal kimlik oluşturma nedenleri?

Kurumsal Kimlik için profesyonel bir hizmet almak isteyen firmaların tercihi Bi Düşün Medya ve Ajans’tır. Yeni bir şirket kurmak, markalaşma konularının iş geliştirmenin bu aşamasında çok önemli olmadığını düşünebilirsiniz. Tabii ki, harika bir ürün yaratmak birincil derecede önemlidir. Ancak, ekibiniz yalnızca sizden ve bir kurucu ortaktan ibaret olsa bile, kurumsal bir imaj düşünmelisiniz.

Ürününüzün değeri sadece kalitesine değil, aynı zamanda alıcının duygu ve algısına da bağlıdır. Müşterilerin% 94’ü duygusal olarak bağlandıkları şirketleri tercih ediyor ve tavsiye ediyor. İnsanlar genellikle mantıksız davranırlar, bu nedenle başarılı bir marka aynı anda 2 gerçeklikte yaratılmalıdır. Hem sağduyu hem de duyguları dikkate almanız gerekir. Markanız ne kadar güçlü olursa, müşteriler ürününüz için o kadar fazla para ödemeye hazır olacaktır. İş kimliği, markalaşmanın büyük bir parçasıdır. Bu yüzden bu kadar önemli. Bu 3 kavramı karıştırmamalısınız:

  • Logo (semboller, renkler, sözcük işaretleri, yazı tipleri ve diğer öğeler)
  • Kurumsal kimlik (şirketin tüm görsel veya duygusal yönleri)
  • Marka (tüketicilerle duygusal bağ kurma)

Güçlü bir kurumsal kimliğin 4 faydası

1. Firma imajı sizi tanınır kılar
Akılda kalıcı imaj sizi tanınır kılar Nereye giderseniz gidin, dünyanın her yerindeki müşteriler için akılda kalan küresel şirketler bulabilirsiniz. Avrupa ve Amerika, Çin ve Japonya’da KFC veya Starbucks’ı tanıdığımızda, insanların isimsiz bir kafeden çok oraya gitme olasılığı daha yüksektir. Müşteriler, farklı şirketleri karşılaştırmak için zaman ve çaba harcamak yerine, zaten bildikleri bir şeyi seçerler. Mallar ve ürünler için de aynı şey. Örneğin, ABD’deki tüketicilerin% 44’ü sadık oldukları markalardan aldıkları hediyeleri vermeyi planlıyor.

2. Hedef kitleyle güvenilir ilişkiler kurarsınız
Güçlü bir kurumsal kimlik geliştirerek, işinizi rakiplerinizden ayırmazsınız. Tutarlı ve tutarlı iletişim, ne yapacağınızı bildiğinizi gösterir, profesyonelliğinizi vurgular. Akıllıca tasarlanmış bir web sitesi, çekici broşürler ve şık paketler, güvenilir olduğunuzu kanıtlıyor. Çevrimiçi varlık oldukça önemlidir, çünkü tüketicilerin% 32’si ürünleri web sitelerinden veya sosyal medya hesaplarından öğrenmektedir.

3. Ürününüzle ilgilenen insanlarla ilişki kurarsınız.
Belirli kurumsal değerler ve net bir marka imajı doğru müşterileri çeker. Yüksek kaliteli çikolata ve tatlılar sunduğunuzu hayal edin. Mükemmel alıcınız, birinci sınıf tatlılar konusunda tutkulu ve en iyi ürünler için ödeme yapmaya hazır Alice’dir. Ve herhangi bir çikolatayı ya da en ucuz atıştırmayı memnuniyetle yiyen Sam ile uğraşmak istemezsiniz. Düşünceli bir şekilde geliştirilmiş bir marka, sizi hedef kitleniz için fark edilir kılar ve aynı zamanda kötü potansiyel müşterileri de rahatsız eder.

4. Ürün lansmanları daha kolay hale geldi
İşletmeler için yenilikçi çözümler yaratmak ve pazara yeni bir şeyler sunmak her zaman streslidir. İyi haber şu ki, küresel tüketicilerin% 59’u tanıdık markalardan yeni ürünler almayı tercih ediyor. Müşterilerle etkileşim, onların ihtiyaçlarını daha iyi anlamanızı sağlar, onları sadık kılar ve beta ürünlerini büyük bir masraf olmadan sunmanıza yardımcı olur. Bu nedenle ortak vizyon ve değerlere dayalı bir bağlantı kurmanız gerekir.

Kurumsal imaj unsurları ve türleri

Gördüğünüz gibi 2 tür kurumsal kimlik vardır: zayıf ve güçlü. İkincisi “etkili” olarak bilinir, çünkü iş hedeflerini ilerletmeye gerçekten yardımcı olur. Güçlü bir kurumsal kimlik oluşturmak için onun 2 ana unsurunu geliştirmelisiniz: kurumsal kültür ve tasarım.

Kültür ve kişilik
Havalı bir marka yaratmayı hedeflerken, sadece işletmenizin dışarıdan nasıl göründüğünü düşünmemelisiniz. Şirket olarak kim olduğunuzu bilmek çok önemlidir. Kurumsal kimliğin özü şunlardan oluşur:

  • vizyonunuz ve amacınız
  • değerleriniz, kültürünüz ve davranışlarınız

Görsel kimlik
Modern ve çekici kurumsal tarz, başarılı bir marka için çok önemlidir. Değerleri iletir ve olumlu bir ilk izlenim bırakır. Dikkat etmelisiniz:

  • logo, sosyal medya, web sitesi
  • mal ve paketleme
  • ofis, üniformalar, araçlar vb.

Kurumsal kimliğin önemini anlayarak net bir iş profili oluşturabilir ve hizmet ve çalışma uygulamaları standartları belirleyebilirsiniz. Bakalım, bununla nasıl başa çıkılacağı. Unutmayın uzman ekibi, müşteri memnuniyetini ön plana alan şirket anlayışıyla, Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en etkili kurumsal kimliği oluşturabilir. Tek yapmanız gereken bize ulaşmak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..