Kurumsal Kimlik oluşturmaya yönelik ipuçları

Kurumsal kimlik, sizlerin ve işletmelerinizin dışarıdaki yansımasıdır. Bi Düşün Medya ve Ajans uzman kadrosu ve hayal gücünün sınırlarını aşan tasarım ekibi ile sizlerin kurumsal kimlik oluşumuna yardımcı olur.

Bir hikaye anlatın

Erken aşama bir girişimci olduğunuzda, marka anlatınız sizin ve kurucu ortakların bir özetidir. Bu yüzden, ilginç ve akılda kalıcı bir marka anlatısı yazmak için hayatınızın bir hikayesini anlatmanız gerekir. Kimsin? İşi kurmayı ilk ne zaman ve neden düşündünüz? Size ve ekibinize neler ilham veriyor? Şirketi bir kişi hakkında düşündüğünüz şekilde düşünmek iyi bir fikirdir. Aynı zamanda kendi kimliği, sesi, değerleri, hikayesi, karakteri, tarzı vb. Vardır.

Strateji ve yaratıcılığı birleştirin

Pazarlama yalnızca planlama ve analitikle ilgili değildir. Aynı zamanda sizi diğerlerinden ayıran kavramlar ve çözümlerle de ilgilidir. İş ve yaratıcılığın entegrasyonu “strateji = fikir” anlamına gelir. Sizi benzersiz kılan ve hedeflerinizi ileriye taşıyan bir şey. Dünyanın önde gelen iş danışmanlığı şirketlerinden biri olan Accenture, geçtiğimiz günlerde dünyanın önde gelen yaratıcı ajanslarından biri olan Droga5’i satın aldı. Bu, iş danışmanlığı ile dijital, tasarım, yaratıcı endüstriler arasında karşılıklı bütünleşme eğilimini gösteren ilk işlem değil.

Anlamlı görsel imaj yaratın

Tasarım, kurumsal kimliğin en belirgin yönüdür. Sadece şık ve güzel olmadığından, aynı zamanda fikirlerinizi ilettiğinden emin olun. Güçlü bir logo, markanın özünü destekler ve güçlendirir. Harika bir yaratıcı tasarım, beyin fırtınası yapmayı ve alışılmışın dışında düşünmeyi gerektirir. Ama zamanınıza ve çabanıza değer. Farklı nüansları unutma. Logo web sitenize nasıl görünecek? Basılı bir versiyonda mı? Promosyon hediyelik eşyalarında mı yoksa ofis içi mi?

Davranış ve iletişim standartlarını belirleyin

Kurumsal kimlik, her türlü şirket faaliyetini etkiler. Müşteri iletişiminde kullanılan dili ve yönetim ekibinin liderlik tarzını belirler. Entegre pazarlama iletişimini (IMC) kullanmanın verimliliği aynı zamanda kurumsal kimlik stratejisine de bağlıdır. Sadık ve potansiyel müşterileri, medyayı ve halkı etkiler. Basın bültenleri, reklam sloganları, videolar ve broşürler birbirini desteklemelidir. Unutmayın firmanızın dışarıdaki yüzü olan kurumsal kimliklerinizi Bi Düşün Medya ve Ajans itina ile tasarlar ve basımını gerçekleştirir.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..