Kurumsal Kimlik örnekleri ve kalite

Kurumsal Kimlik konusunda Bi Düşün Medya ve Ajans, öncü firmadır. Sizler için unutulmaz markalaşmaları derledik:

POP Uyumu

POP Fit, parlak pembeler, morlar ve sarılarla güzel bir markaya sahiptir, ancak bu, marka kimliklerinin ana unsuru bile değildir. Belki de bu markayla ilgili en çarpıcı şeylerden biri, tüm mesajlarında bulunan radikal temsilleridir. Web sitelerine göre, “POP Fit Giyim hem moda hem de medyada temsil, kapsayıcılık ve vücut pozitifliğinin önemli olduğu fikri üzerine inşa edildi.” Bu nedenle, boyutları XXS ile 4XL arasında değişiyor ve dört yönlü esnekliğe sahip imza kumaşına sahip.

  • POP Fit’in reklamları, renkli kadınları, tekerlekli sandalye kullanıcılarını ve çeşitli vücut tiplerini içeren kapsayıcılık mesajlarını destekler. Onların görüntüleri de rötuşsuz, farklı modellerini gerçekçi ve saygılı bir şekilde sergiliyor.
  • Ürünleri, atletik giyim endüstrisindeki boyutlandırma sorunları, ceplerin olmaması, şeffaflık veya ağız kavgası ve diğer egzersizler yaparken yuvarlanma gibi büyük ağrıları çözüyor.

 Burt’un Arıları

Arıcılık ve bal satışında mütevazi başlangıçlardan sonra, Burt’s Bees tamamen doğal ve sürdürülebilir kişisel ürünlere olan ihtiyacı karşılamak için büyüdü. Şirket, “doğa üzerindeki etkimizi azaltmak için düşünceli seçimler yapmak ve dünyadaki yerimizi koruyan biyolojik çeşitliliği korumak için çalışmak” istiyor.

Sakallı kurucuyu tasvir eden ilk logoları (yukarıda resmedilmiştir) sadelik ve alçakgönüllülük hissinin altını çizmektedir. Bu, diğer güzellik ve kişisel bakım ürünlerinin içerdiği estetiğin tam tersidir. İşte markanın, doğa saplantılı odağına bağlı kalarak kendini gösterişten başka nasıl uzaklaştırdığı:

  • Burt’s Bees, ürünleri için malzemeleri sorumlu bir şekilde temin eder ve geri dönüştürülebilir ambalajlar kullanır.
  • Koruma projelerine ve diğer yeşil girişimlere katkı sağlıyorlar.

Asana

Asana’nın misyonu, “dünya ekiplerinin zahmetsizce birlikte çalışmasını sağlayarak insanlığın gelişmesine yardımcı olmaktır.” Kurucular, bir proje yönetimi ve işbirliği aracına ihtiyaç duydukları ve yaratılmalarının şirketi olumlu yönde etkilediği açık olan Facebook’ta işe başladılar.

Sanskritçe’de “Asana”, yogilerin oturduğu belirli bir pozu ifade eder ve şirketin adı Budist odaklanma ve akış ilkelerine saygıdır. Bu, “hızlı, harika şeyler yapma” değerleri ve ekip çalışması, görsel markalarında da açıkça ortaya çıkıyor:

  • Asana , çalışma alanına ” enerji enjekte etmek ” için renk patlamalarıyla odaklanmak için çok fazla beyaz alan kullanır .
  • Logodaki üç nokta, denge ve işbirliğini ifade edecek şekilde birlikte düzenlenmiştir.

 Noktalı Virgül Kitapçı ve Galeri

Noktalı virgül Kitaplar sahibi / operatör Danielle Mullen günü ele geçirmeyi seçtiğinde doğdu. Oküler sinirinde tümör teşhisi konulduktan sonra mirası düşünüyordu. Sonra, bir mağaza açma beklentisi veya niyeti olmadan, mükemmel bir kiralama alanıyla yürüdü. Kısa bir süre sonra, yer onundu ve raflar inşa ediyordu.

Kitap mağazasının misyonu “edebiyat, sanat ve bilgi arayışı arasındaki bağlantıyı beslerken, aynı zamanda topluluğumuzu iyileştirmek için kelimelerin gücünü kullanmaktır.” Bu nedenle, marka kendini Chicago topluluğuna adamıştır ve müşterileri için bir karşılama alanı yaratmaktadır:

  • Onların #ClearTheShelves girişimi, yerel öğrencilerin Chicago’daki okuryazarlık oranlarını etkilemek için istedikleri kitapları ücretsiz olarak eve götürmelerine izin veriyor.
  • Sakinleri BYOB’a, mağazada rahatlamaya ve mal sahibi ile konuşmaya, bir dostluk ve dostluk havası yaratmaya teşvik edilir.
  • Noktalı virgül Kitapevi, galeride yerel sanatçıları öne çıkaran ve yerel yazarları sergileyen yerel içerik oluşturucuları destekler.

İnsanlara mağazayı okurken ve eğlenirken gösterirken görsel markalarının Chicago havasını yansıttığını da fark edeceksiniz.

Yukarıdaki örneklerde marka, işletme için logo veya görsellerden çok daha büyüktür. Aşağıdaki bölümlerde bunun hakkında daha fazla konuşacağız.

Unutmayın! Türkiye’deki en kaliteli Kurumsal Kimlik hizmetini Bi Düşün Medya ve Ajans verir. Tek yapmanız gereken bizlere ulaşmak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..