Kurumsal Kimlik tasarımcısı tutmanın avantajları

Kurumsal Kimlik konusunda Türkiye’nin en önde gelen firması Bi Düşün Medya ve Ajans’tır.

Belki sıfırdan başlayan küçük bir işletmesinizdir. Ya da belki yıllardır buralardasınız ve mevcut marka kimliğinizi güncellemeniz gerekip gerekmediğini merak ediyorsunuz. Ne de olsa seni bu kadar ileri götürdü! Daha iyi tasarıma yatırım yapmaya değer mi?

Tüm müşterilerini mahalle yönlendirmelerinden alan ve bundan memnun olan işletmeler için muhtemelen buna değmez. Tesisatçıları, tamircileri veya diş hekimlerini düşünün. Hizmetleri harika olduğu sürece, görsellerinin yıldızdan daha az olmasına kimse aldırış etmiyor.

Ancak rekabetçi bir pazarda veya estetiğin gelirinizi artırabileceği bir sektördeyseniz (yiyecek ve içecek, misafirperverlik, moda, finansal hizmetler, sağlık ve zindelik vb. Düşünün), bir kimlik tasarımcısının çalışmasından yararlanabilirsiniz. Misyonunuz değiştiyse, hedef kitleniz değiştiyse veya yeni bir rekabetiniz varsa, bir marka yenilemesine ihtiyacınız olabilir. Belki de eski kimlik tasarımınızın eskimiş göründüğüne dair rahatsız edici bir his var.

Harika tasarım size yardımcı olabilir:

ARZU YARAT

Müşteriler çekiciliğe ve onları açıkça anlayan bir şirkete çekilir.

DAHA BÜYÜK GÖRÜN

Zarif malzemeler, başarılı olduğunuzu gösterir. Müşteriler başarılı görünen şirketlerle çalışmak ister.

UNUTULMAZ OLUN

Güçlü kimlik tasarımı müşterilerin aklına takılır. Benzersizliğiniz sizi öne çıkarabilir.

YERLEŞİK BAK

Yeni olsanız bile, dün lanse ettiğiniz gibi görünmenize gerek yok. Doğru marka kimliği tasarımı, istikrar ve uzun ömürlülük önerebilir.

Kimlik tasarımı bir marka stratejisi gerektirir

Bazen bir TV reklamını izlerken, yalnızca stile dayalı olarak kimin için olduğunu tahmin edebilirsiniz – hatta ürün veya şirket ortaya çıkmadan önce. Bazen bir paket, reklam veya kamyon üzerindeki logoyu örtebilir ve yine de kime ait olduğunu bilirsiniz. İyi kimlik tasarımı bu şekilde çalışır. Bu sadece bir logo değil, uyumlu bir sistemdir.

Bu sistemin neye benzediği araştırma ve stratejiye dayalı olmalıdır. İşletmenizin arkasındaki ana fikir nedir? Bunu neden yapıyorsun? Değerleriniz ve çalışma yöntemleriniz nelerdir? Yaptıklarından hoşlanacak akraba ruhlar kimler? Neye ihtiyaçları var ve neye cevap veriyorlar? Sizinle ilgili içgörüler, onlarla ilgili içgörülerle birlikte marka kimliğinizi şekillendirecektir. Tasarımınız her iki tarafı birbirine bağladığında, bunu doğru yaptınız.

 

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans, uzman teknik ekibi ve tasarımcı kadrosu ile Türkiye’deki en etkili Kurumsal Kimlik hizmetini sunar. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..