Kurumsal Kimlik ve Dijital Markalaşma

Kurumsal Kimlik ve Dijital Markalaşma, bu ikili artık iş hayatımızın bir parçası. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizleri için en etkili Kurumsal Kimlik ve Dijital Markalaşma hizmetini sunmaktayız.

“Dijital marka” düşündüğünüzde “karmaşık” mı düşünüyorsunuz? Olmak zorunda değil. Aslında olmamalı. Bir çelişki gibi görünebilir, ancak basitlik marka kimliğini güçlendirir . Özellikle karmaşıklığın giderek arttığı bu çağda, basitlik, markaların doğru yapması gereken şeydir. Onsuz, işletmeniz kitlesel müşteri hatası riski taşır.

Şimdi, dijital markalaşmanın gerçek tanımını okursanız,  çılgınca karmaşık görünüyor. Ancak bu, profesyonellerin nasıl kullanılacağını bildiği somunlar, cıvatalar ve mekaniklerdir . Hayır, bu yazıda marka mesajlaşmasının basitliğinden bahsediyoruz. Marka kimliğini öyle bir zarafetle tasarlamak ki, işiniz, potansiyel müşterinizin veya müşterinizin zihninde ilk çiçek açan şirkettir.

Modern Mesajlaşmanın Hükümdarlarından Dijital Marka İpuçları Alın

Çevrimiçi reklamlarda sanal bir tura katılın. Veya bir alışveriş merkezinde gerçek bir gezintiye çıkın. Google, Amazon veya Apple gibi gözleriniz bayram etsin. Son on yılın en güçlü markaları, dijital markalaşmada sadeliğin gücüne tam anlamıyla sahip oluyor.

Bu devlerin marka kimliği başarısı, basitlik felsefesine doğrudan izlenebilir. Bunun nedeni, ürün ve hizmetlerini kullanan insanlar için hayatı kolaylaştırmanın neden büyük paralar kazandıklarını bilmeleridir. Ve dijital markalaşma söz konusu olduğunda da basitlik kurallarını anlıyorlar.

İşte basitlikle ilgili basit bir soru: Bu en büyük markalar için işe yarıyorsa, dijital markanız için de işe yaramaz mı?

Kurumsal Kimliğinin Hatırlanması Kolay Olmalı

Konu satın alma olduğunda müşterileriniz karmaşıklığı sevmez. Hayatları var. Sorunları var. İhtiyaçları var. Ve sahip oldukları en büyük ihtiyaçlardan biri hayatlarını basitleştirmek ve sorunlarına çözüm bulmaktır.

Dijital markanızın ne kadar karmaşık olduğu konusunda daha az umursamazlardı. Bilmek istedikleri şey, hayatlarını kolaylaştıran bir şeye sahip olduğunuzdur. Konuya gelin veya onların yolundan çekilin.

Sorun şu: Dijital markanızın hem basit hem de akılda kalıcı olmasını nasıl sağlarsınız?

Egonuzu Park Edin

Dinle, anladık. Ürününüze, müşterilerinizin onsuz yaşayamayacağına inandığınız kadar güvenmelisiniz. Ancak gerçekte bu nadiren doğrudur. Çoğu dijital marka, bir müşteriye kaydolmaz bile. Geri kalanına gelince, neredeyse hepsi aşırı çalışan, aşırı stresli yaşamlarında geçici olaylar.

İyi bir dijital marka bilinci oluşturma, satın almayı basitleştirme, kafa karışıklığını ortadan kaldırma ve istediklerini elde etmek için gereksiz adımlardan kurtulmanın yollarını ararken tüketicilerin deneyimlerinin haritasını çıkaracaktır. Ancak değer katan şekillerde zorlukların da ortadan kaldırılması gerekir.

En iyi dijital marka, bunu “iki kat kolaylık” sunarak yapar.

Zamanımızın en büyük markaları, tüketicilerin genel yaşamıyla örtüşen dijital markalaşmaya odaklanıyor. Buradaki fikir, “iki kat kolaylık” sunmaktır: Ürün veya hizmetinizi satın almayı kolaylaştırın ve hayatlarını da kolaylaştıracağını açıkça gösterin.

Örneğin, Amazon’un tek tıklamayla siparişini alın. Amazon henüz bir yavruyken, günün hakim marka kimliği teorisi, müşterileri en iyi etkileşim ve katılımı elde etmek için mümkün olduğu kadar uzun süre bir şirketin web sitesine yapıştırmaktı. Bu, eski dijital marka bilgeleri satın almayı artırmanın yolu olduğunu söyledi. Unutmayın Bi Düşün Medya ve Ajans etkili tasarım personelleri ve uzman iş arkadaşlarıyla en etkili Kurumsal Kimlik ve Dijital Markalaşma hizmetini sunar. Tek yapmanız gereken bizleri aramak ve bilgi edinmek.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..