Bir şirketin kurumsal imajından bahsettiğimizde, belirli bir varlığa karşı sahip olduğumuz psikolojik anlayışa atıfta bulunuruz; yani bir şirket bize iyi veya kötü görünüyorsa, müşteri hizmeti doğru ise veya her randevu için aradığımızda umutsuzluğa kapılıyorsak … Şirketin değerlere göre gösterdiği tutum olarak tanımlanacaktır.
Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Kurumsal Kimlik konusunda uzman hizmeti sunuyoruz. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.
Temsil ettiğini iddia ediyor. Kurumsal İmaja ulaşmak için iki kavramı birleştirmek gerekir:
Varlığın bileşenlerinin iş tutumu + Görsel Kimlik =
Bu formülü oluşturan iki unsurdan biri başarısız olursa, kötü bir kurumsal imajdan bahsediyoruz. Bu, bazen iletişim kurma, gerçekliği tahrif etme ya da tam tersine çok iyi iletişim kurma, ancak kurumsal mesajlarına uyma biçimlerinde başarısız olan büyük şirketlerde çok sık olur.
Bu terimi, bir marka adı oluşturma tekniklerini ifade eder. Adlandırma, ürünün diğerlerinden sıyrılması için bir marka kimliği oluşturma süreci gerektirir.
Bir logo – aynı zamanda logo da denir – bir şirketi, ticari bir ürünü veya genel olarak herhangi bir kamu veya özel kuruluşu tanımlayan grafik bir işarettir.
Bir logonun tutarlı ve başarılı olması için, temel tasarım ilkesi olan “az daha çoktur” ile uyumlu olmalıdır. Bu basitlik şunlara izin verir:
Okunaklı – en küçük boyuta kadar.
Ölçeklenebilir – gerekli herhangi bir boyuta.
Tekrarlanabilir – maddi kısıtlama yoktur.
Ayırt edilebilir – hem olumlu hem de olumsuz.
Unutulmaz – bir etki yaratın ve unutmayın.
İzotip, kurumsal, kurumsal veya kişisel olsun, bir markanın tasarımındaki mekansal düzenlemenin genel olarak ikonik veya daha tanınan kısmı anlamına gelir. Tipografiye genellikle bir logoda eşlik eden görüntüdür.
Markanın neye adandığını açıklığa kavuşturmak için logonun yanında görünen küçük bir ifadedir.
Genellikle logoya eşlik eden ve markanın kişiliğini ve tutumunu onaylayan iddia veya slogan İfade.
Etkili bir slogan:
İyi slogan kısa, özgün ve şok edici olmalıdır. Kelime oyunları da, dinleyiciyi hafızasında daha iyi düzeltmelerine izin veren ek bir çaba göstermeye zorladıkları için yaygın olarak kullanılmaktadır. Bir sloganın en büyük başarısı tüketicilerin onu tekrar etmesidir.