Kurumsal Kimlik ve Görsel Ögeler

Marka oluşturmanın  tüm grafik, iletişimin planlı yönetimi aracılığıyla ve konumlandırma işlemleri yapılmaktadır.

Anahtar olacak bir söz oluşturmak ve iletmek için markayı çevreleyen tüm somut ve soyut unsurların küresel yönetimidir  .

Bunlar kurumsal imaj, kurumsal renkler, kurumsal kimlik ve genel şirket iletişiminde kullanılan stil standartlarını içerir. Tüm bu eylemler Marka Değerini etkiler ve belirler,  zaman içinde kendine özgü, alakalı ve sürdürülebilir karakterine ulaşır.

MARKALAŞMANIN GÖRSEL ÖĞELERİ:

  1. Adlandırma veya bir ad oluşturma
  2. Kurumsal kimlik
  3. Konumlandırma
  4. Sadakati
  5. Marka mimarisi

 

MARKA TÜRLERİ

Markalamayı üç farklı seviyede ayırt edebiliriz:

Kişisel. Kişisel veya kişisel marka  üzerinde çalışmaktan ibarettir  . Bu nedenle, bireysel düzeyde uygulanır ve dijital ortamda çok fazla güç kazanmıştır.

Kurumsal . Marka odaklı markalaşma. Bu nedenle her türlü şirkete. Şirketlerin ve kurumların marka veya marka imajı üzerinde çalışmaktan bahsettiğimizde geleneksel anlayış budur.

İşveren. Çalışan markasının nasıl çalışacağına atıfta bulunan yeni bir kavramdır. Çalışanların markanın ilk standart taşıyıcıları olması gerektiğini unutamayız.

 

ÇALIŞMANIN VE İYİ TANIMLANMIŞ BİR MARKALAŞMAYA SAHİP OLMANIN AVANTAJLARI

1. Markamız ile sektörümüzdeki diğer rakipler arasındaki farklılıkları güçlendirmek ve üzerinde çalışmak .

2. Markanın konumlandırılması için esastır . Markalama olmadan müşteri veya tüketici markayı kısa listelerine koymayacaktır.

3. Markaya orta ve uzun vadede yaklaşmanın ve çalışmanın profesyonel yoludur .

4. Dijital pazarlama stratejisini, sağduyu ve tutarlılık sağlayarak yedekleyin .

5. Markalaşma , markanın tüm kanal , medya ve platformlardaki iletişim hatlarını tanımlar .

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Kurumsal Kimlik konusunda uzman hizmeti sunuyoruz. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Kurumsal kimlik, marka ve grafik tasarım

Kurumsal kimlik programlarının evrimi ve marka tipolojik seçeneklerinde hassasiyetin önemi

Anahtar kavramlar

Doygunluğa ve dolayısıyla rekabet gücünün artmasına yol açan pazarların gelişimi, şirketlerin tanınması ve olumlu kamuoyu değerlendirmesi elde etme ihtiyacının artmasına neden oldu. Ve bu, iletişimsel yönetimin yeni alanlarının geliştirilmesini zorladı.

Reklam eylemi veya geleneksel halkla ilişkiler yetersiz hale geldi ve bu nedenle maddi olmayan varlıkların yönetiminde bir genişleme var: imaj, özel bir şekilde ve stratejik bir konumlandırma programının yönergelerinden yönetilmeye başlandı. Grafikler, mimari, iç tasarım, ekipman, kurumsal bir karakter kazanır ve tutarlılıklarını ve sinerjilerini garanti eden küresel projelere eklenir.

Buna karşılık, aynı stratejik konumlandırma programı tasarım dışı eylemleri yönetecektir: halkla ilişkiler, sponsorluk ve himaye, kurumsal sorumluluk vb.

Şirketler, en azından önde gelenler, tüm imaj veya iletişim faaliyetlerini tek bir stratejik komuta altında bütünleştirme yolunda ilerleme kaydetmişlerdir. Bu, zorlu bir zorluk teşkil ediyor: yönetim dağılımının üstesinden gelmek ve tüm departman alanlarını, stratejik liderlik seviyelerinden bir dereceye kadar merkezileştirme ve kontrol gerektiren iletişim sorumluluklarıyla uyumlu hale getirmek.

Bir konumlandırma stratejisi ile bu iletişim eklemlenmesinin ana sonucu, rastlantısallığının büyük ölçüde azalmasıdır. Söylemi tüm medyasında markalaşma yetkisine göre ayarlamak tüm özerkliği ortadan kaldırır. Yaratıcılık artık başarı için yeterli bir araç değildir: “yukarıdan” dikte edilen anlambilimsel ve retorik bir programa disiplin altına alınmalıdır. Ve bu, stratejik düşünceyi özümseyebilen ve son derece uyumlu çözümler sunabilen, giderek daha karmaşık hale gelen profesyonel kaynaklara olan talebi etkiliyor.

Etiketler:

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..