Kurumsal Kimlik ve Kırtasiye Ürünleri

Kurumsal kimlik tanıtımında kartvizitler ve kırtasiye malzemeleri önemli rol oynar. Gerçek ve potansiyel müşteriler arasında marka bilinirliğini artırmak için bir profesyonelin kullanabileceği taşınabilir pazarlama araçları olarak adlandırılabilirler.

Batı Avrupa standartlarına göre tasarlanan kartvizitler, şirketlerin iş ortaklarına ve müşterilerine işleri ve kendileri hakkında bilgi vermek için kullandıkları uluslararası ölçüttür.

Günümüzde insanlar e-postaları kullanma eğilimindedir, ancak iş dünyasında geleneksel kağıt mektuplar hala hayatta ve hatta bazı alanlarda aktif olarak kullanılıyor. Tasarımcılar ayrıca o işin ihtiyaçlarına bağlı olarak boşluklar, zarflar vb. Tasarımlarını da yapabilirler.

Renkler

Renkler belirli bir mesaj içerdiğinden, tasarımcılar markanın renklerini dikkatlice seçmelidir. Bir araştırma, renklerin zihnimizde büyük bir psikolojik etki yarattığını gösteriyor: İnsanların% 90’ı bir ürünü markanın renklerine göre değerlendiriyor.

Renk psikolojisi, farklı renklerin ürettiği zihinsel ve duygusal etki hakkında bir bilimdir. Beyazın saflık ve temizlikle ilişkilendirildiğini, portakalın “mutlu ve enerjik” olarak kabul edildiğini söylüyorlar.

Renklerin anlamları farklı ülkelerde farklıdır.

Yeşil, Doğu kültürlerinde doğal büyüme, bereket demektir, aynı zamanda bu renk Endonezya’da yasaklanmıştır. İnsanlar bazı renkleri sevmeyebileceğinden kişisel tercihler de çok önemlidir. Cinsiyet de renk seçimini etkileyen bir faktördür. Bu yüzden tasarımcı ekibinin hedef kitleyi şu veya bu renk setini kullanacak kadar iyi tanıması gerekiyor.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans, Kurumsal Kimlik konusunda sizlerin en büyük destekçisidir. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Marka Kitabı

Marka kitap oluşturma, tüm kurumsal kimlik tasarım sürecinde bir bitiş çizgisidir. Kurumsal kimliğin nasıl oluşturulacağına dair bir rehber olan standartların pasaportu, ilgili yorumlarla birlikte sağlanır.

Bazen şirketlerin bir marka kitabına ihtiyacı olmayabilir. Yalnızca logo-kitaptan memnun olabilirler, örneğin logoyu yeniden tasarlamaları gerekiyorsa.

Özetlersek

Kurumsal kimlik tasarımı, tasarımcılar ve iş adamları arasındaki yakın işbirliğine dayanan karmaşık bir süreçtir. Bir proje geliştirmeden önce iş hedeflerini anlamak ve pazar rakiplerini araştırmak önemlidir. Sıfırdan uygun bir marka yaratabilecek veya mevcut olanı yeniden tasarlayabilecek deneyimli bir tasarımcı ekibi bulmak da çok önemlidir. Bize ulaşın ve Bi Düşün Medya ve Ajans,  ekibi size gerekli tüm bilgileri sağlayacak ve işletmeniz için doğru benzersiz bir kurumsal kimlik oluşturmanıza yardımcı olacaktır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..