Kurumsal kimlik, bir kuruluş veya bir şirketin sahip olduğu temsil veya kavramsal imajdır, kurumsal imaj, kurumsal kimliğin söz konusu firmanın görsel yönlerini ifade eden bir parçasıdır. Kurumsal kimlik sadece şirket logosu ile ilgili değildir , kurumsal kimlik şirketin yurt dışına aktardığı imaj, duyumlar, duygular ve değerler ve buna bağlı olarak izleyici olarak algıladığımız tüm unsurların tamamıdır.
Bir firmanın logosunun, stratejisinin veya adının değiştiğini sık sık haberlerde duyuyoruz, bu nedenle otomatik olarak marka, görsel kimlik ve kurumsal imaj (marka kimliği olarak da bilinir) gibi terimlerle düşünüyoruz . Ancak bazen kafamızı karıştırıp kullanıyoruz birbirlerinin yerine onları; Ancak, bunlar eşanlamlı değildir ve her birinin tanımlanmış bir amacı vardır, aşağıda size özelliklerini anlatacağız. Böylece onları kolayca ayırt etmeyi öğrenebilirsiniz.
Doğrudan marka ile ilgilidir, ancak soyut bir şekilde, şirketin yansıtmasını istediğiniz tek şeydir. Değerleri, misyonu ve vizyonu tanımlayan özellikler kümesidir. , iş modeli ve başlangıçta yapılandırılan her şey; Bunlar aynı zamanda kamunun şirket hakkında algıladığı detaylardır, ancak logo veya görsel kimliğin ötesine geçer.
Bu, adından da anlaşılacağı gibi, bir şirketin sahip olması gereken tüm görsel yönlerden, logo, renk paleti, yazı tipleri, grafikler veya izotipler, fotoğrafik stil, tüm ürünleri birleştirmek için kılavuzlar vb. İçerir.
Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak Kurumsal Kimlik konusunda öncü bir işletmeyiz. Detaylı bilgi ve kurumsal kimlik oluşturma sürecinde yardım için bize ulaşın. Uzman kadrosu ve teknik ekibi ile Bi Düşün Medya ve Ajans sizlere en etkili Kurumsal Kimlik hizmetini sunar. Kaliteden ödün vermemek ve unutulmayacak bir kurumsal kimlik için bizleri seçin. Kurumsal Kimlik, Bi Düşün Medya ve Ajans‘ın uzmanlık alanıdır.
Marka kişiliği olarak anlaşılmaktadır işinizi var ve insanlar nasıl algıladıklarını bunu , insanların markanızın düşünüyorum şeydir. Kurumsal imajdan farklı olarak, onu siz yansıtmazsınız, kamuoyu yaratır; bir bakıma danışanla sahip olduğunuz psikolojik ilişkidir. Şirket tarafından tezahür ettirilmese de çeşitli stratejilerle inşa edilebilir.
İnsanlarda da bir şey varsa yanlış veya yanlış düşünürseniz, olumsuza dönecektir.