Kurumsal Kimlik ve marka arasındaki fark

Markalaşma kavramı, “iş sürecinin” evrimi sırasında doğdu. Ancak evrimin bir sonraki aşamasında kurumsal kimlik kavramı ortaya çıktı. Sıklıkla, iki terim – marka ve kurumsal kimlik – birbirinin yerine kullanılsa da, iki farklı kavramdır.

İkincisi, bir müşterinin en sevdiği markayı diğer işletmelerin kalabalığından ayırmasına yardımcı olur.

Markası kimlik ürünün bireysel kalite, onun etik ve bunun odak konuşur, oysa güven ve güvenilirlik bir duygu uyandırır. Ancak iki kavram birbiriyle ilişkilidir; ürün özgün kimliğini oluşturabildiğinde marka olarak tanınmaktadır.

Bir şirketin kimliğini düşündüğümüzde aklımıza gelen ilk şey özel logo tasarımıdır . Logo, pazardaki şirketi temsil eden, iş mesajını müşterilere iletmeye yardımcı olur. Nihayetinde ürün ve hizmetleri onlara satmaya yardımcı olan benzersiz simgedir.

Bi Düşün Medya ve Ajans, kurumsal kimlik ve marka konusunda sizlere uzman hizmeti sunar. İş birliği için bizleri arayın.

KURUMSAL KİMLİK VE LOGO

İşin özünü logo aracılığıyla yansıtmak: Deneyimli bir logo tasarımcısı, hedef müşteriler, şirketin iş hedefi, şirketin olumlu özellikleri gibi ana odak alanlarını bilir.

Tasarımcı, bu özü ortaya çıkarmak için yazı tipi, renk ve / veya semboller gibi bir dizi araç kullanır. Örneğin bir banka için logo yapmak için banka çeki resimlerini eklememelisiniz, vurgulamanız gereken unsur bankanın istikrarı ve güvenilirliğidir. Citibank, Standard Chartered, vb. Gibi dünyanın önde gelen bankalarından bazılarını gözden geçirin ve renk ve basit yazı tipinin ince kullanımının bu güvenilirlik ve tutarlılık hissini güzel bir şekilde birleştirdiğini göreceksiniz.

Son olarak, bir kimlik yaratmak her şey değildir; logo, işlerin sürekli değiştiği değişken bir iş ortamının parçasıdır. Kimlik yaratma sürekli bir süreç haline gelir. Belirli bir logo müşterilerle tatmin edici bir şekilde bağ kuramazsa, logonun tamamen yenilenmesini düşünün.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..