Bir şirketin kurumsal kimliği, bu kuruluşun kendisini dünyaya, müşterilerine, çalışanlarına, tedarikçilerine sunma şeklidir … ama aynı zamanda, aynanın diğer tarafından da görüldüğü gibi, bir kuruluşun geri kalanı için algılandı. Bunlar onun özellikleri, parmak izi, kişiliği… Onu farklı, benzersiz kılan her şey.
Markanızın mutlak kontrolüne sahip olmak tamamen imkansızdır. Neden? Çok basit, çünkü tüm bilgiler iş çekirdeğinden oluşturulmuyor. Tüketicilerin şirketiniz hakkında sahip olduğu duyguyu şekillendirebileceğiniz ve yeniden yönlendirmeye çalışabileceğiniz açıktır, ancak mutlak güce sahip değilsiniz. İnternet, hem memnun tüketiciler hem de memnun olmayan herkes için mevcut bir araçtır. Bu yüzden her zaman markanız üzerinde çalışmalı ve çevrimiçi itibarınızı periyodik olarak izlemelisiniz. Müşterileri ağlardan memnun ve bilgilendirmek önemlidir. Bu nedenle web sitenizin tasarımı ve marka logonuz dahil sosyal ağlarınızın profilleri üzerinde çalışmak yeterli değildir.
Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Kurumsal Kimlik konusunda uzman hizmeti sunuyoruz. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.
Görsel kimlik hakkında konuştuğumuzda marka logosuna, onu tanımlayan renklere ve mağazacılık tasarımının tamamına atıfta bulunuruz. Logo, bir şirketi temsil eden grafik semboldür . Herhangi bir grafik temsili logo olarak adlandırmamıza rağmen, gerçek şu ki, bu terim yalnızca metin biçiminde bir kuruluşun kimliğini ifade eder. Ek olarak, imgeotip, izologo ve izotip gibi sembolleri içeren başka yazımlar da vardır.
Tüm yazımlar için genel bir terim olarak logo, bir şirketin en önemli değerlerini yansıtan bilgi, sembol veya yazı tipi yüklü bir resimdir . Örneğin, Coca-Cola, ilan ettiği o mutluluğu ve yaşam kıvılcımını vurgulamak için kavisli çizgiler, açık yürekli bir yazı tipi ve kırmızı rengi kullanır. Hewlett Packard (hp) logosunun harfleri abartılmıştır ve “geleceğe bakma”, yenilik duygusu verme hakkına doğru eğimlidir.
En seçkin değerlerimizi yansıtan bir logo tasarlamak, hızlı bir şekilde tanınmamıza, kendimizi farklılaştırmamıza ve pazarda kendimizi konumlandırmamıza yardımcı olacaktır.
Markalaşma İngilizcede Brand kelimesinden gelir. Bir marka oluşturma sürecinden ve onu yayma sürecinden bahsederken bu terime atıfta bulunuyoruz.
Mallorca’da güçlü bir markaya sahip bir şirketin en büyük temsilcilerinden biri …
Tahmin et.
Camper’a cevap verdiyseniz, çiviyi kafanıza çarptınız. Logonun şeklini (doğru bir şekilde isologo demeliyiz) saç kesimi ile nasıl ilişkilendirdiğinizi hayal edin. Bu senin için şaşırtıcı değil mi?
Pazarlamanın yapabileceği her şey ve çalışılan stratejiler aracılığıyla insan aklını nasıl fethedebileceği harika .