Kurumsal kimlik ve Markalaşmanın Faydası

Akılda kalıcı imaj sizi tanınır kılar Nereye giderseniz gidin, dünyanın her yerindeki müşteriler için akılda kalan küresel şirketler bulabilirsiniz. Avrupa ve Amerika, Çin ve Japonya’da KFC veya Starbucks’ı tanıdığımızda, insanların isimsiz bir kafeden çok oraya gitme olasılığı daha yüksektir. Müşteriler, farklı şirketleri karşılaştırmak için zaman ve çaba harcamak yerine, zaten bildikleri bir şeyi seçerler. Mallar ve ürünler için de aynı şey. Örneğin, ABD’deki tüketicilerin% 44’ü sadık oldukları markalardan aldıkları hediyeleri vermeyi planlıyor . Bi Düşün Medya ve Ajans, Kurumsal Kimlik ve Marakalaşma alanında Türkiye’nin en önde gelen firmasıdır.

Hedef kitle ile güvenilir ilişkiler kurarsınız

Güçlü bir kurumsal kimlik geliştirmek, sadece işinizi rakiplerinizden ayırmazsınız. Tutarlı ve tutarlı iletişim, ne yapacağınızı bildiğinizi gösterir, profesyonelliğinizi vurgular. Akıllıca tasarlanmış bir web sitesi, çekici broşürler ve şık paketler, güvenilir olduğunuzu kanıtlıyor. Çevrimiçi varlık oldukça önemlidir, çünkü tüketicilerin% 32’si ürünleri web sitelerinden veya sosyal medya hesaplarından öğrenmektedir .

Ürününüzle ilgilenen insanlarla etkileşime girersiniz

Belirli kurumsal değerler ve net bir marka imajı doğru müşterileri çeker. Yüksek kaliteli çikolata ve tatlılar sunduğunuzu hayal edin. Mükemmel alıcınız, birinci sınıf tatlılar konusunda tutkulu ve en iyi ürünler için ödeme yapmaya hazır Alice’dir. Ve herhangi bir çikolatayı ya da en ucuz atıştırmayı memnuniyetle yiyen Sam ile uğraşmak istemezsiniz. Düşünceli bir şekilde geliştirilmiş bir marka, sizi hedef kitleniz için fark edilir kılar ve aynı zamanda kötü potansiyel müşterileri de rahatsız eder.

Ürün lansmanları daha kolay hale geldi

İşletmeler için yenilikçi çözümler yaratmak ve pazara yeni bir şeyler sunmak her zaman streslidir. İyi haber şu ki, küresel tüketicilerin% 59’u tanıdık markalardan yeni ürünler almayı tercih ediyor. Müşterilerle etkileşim, onların ihtiyaçlarını daha iyi anlamanızı sağlar, onları sadık kılar ve beta ürünlerini büyük bir masraf olmadan sunmanıza yardımcı olur. Bu nedenle ortak vizyon ve değerlere dayalı bir bağlantı kurmanız gerekir.

KURUMSAL IMAJ UNSURLARI VE TÜRLERI

2 tür kurumsal kimlik vardır: zayıf ve güçlü. İkincisi “etkili” olarak bilinir, çünkü iş hedeflerini ilerletmeye gerçekten yardımcı olur. Güçlü bir kurumsal kimlik oluşturmak için onun 2 ana unsurunu geliştirmelisiniz: kurumsal kültür ve tasarım.

Kültür ve kişilik

Havalı bir marka yaratmayı hedeflerken, sadece işletmenizin dışarıdan nasıl göründüğünü düşünmemelisiniz. Şirket olarak kim olduğunuzu bilmek çok önemlidir . Kurumsal kimliğin özü şunlardan oluşur:
  • vizyonunuz ve amacınız
  • değerleriniz, kültürünüz ve davranışlarınız

Görsel kimlik

Modern ve çekici kurumsal tarz, başarılı bir marka için çok önemlidir. Değerleri iletir ve olumlu bir ilk izlenim bırakır. Dikkat etmelisiniz:
  • logo, sosyal medya, web sitesi
  • mal ve paketleme
  • ofis, üniformalar, araçlar vb.

Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, sizler için en etkili Kurumsal Kimlik ve Markalaşma sürecini uzman tasarım kadromuz ile üstleniyoruz.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..