Kurumsal Kimlik ve Pozitif Marka

Kurumsal Kimlik, Bi Düşün Medya ve Ajans‘ın uzmanlık alanıdır. Uzman teknik kadrosu ile sizlere mükemmel bir hizmet sunarız. Detaylı bilgi ve iş birliği için bizleri arayın.

Kimliğinizi Şekillendirin Yoksa Sizi Şekillendirecek 

Her organizasyon yaşayan, nefes alan, sürekli büyüyen, değişen ve dış etkilere tepki veren bir varlıktır. Ne yazık ki birçok şirket, bir kriz onları bazı sert gerçeklerle yüzleşmeye zorlar. Kurumsal kimliklerini yönetmeyi ve korumayı göz ardı ediyor.

Bunun mükemmel bir son örneği Uber’dir. Şirket, bir dizi istifa ve kurucusu Travis Kalanick’in CEO olarak görevden alınmasıyla sonuçlanan bir dizi iç ve dış skandal yaşadı. Marka  , 2021 yılında yeni bir kurumsal görsel kimlik sunmaya karar verdiğinde, ancak kopuk kurumsal kültürünü ve küresel algısını kabullenemediğinde çok fazla eleştiri aldı .

Uzmanların sık sık bahsettiği bir diğer örnek ise, HP’dir. O zamanki CEO’su Carly Fiorina’nın, HP’nin kurucularının yerleşik marka kişiliğini, değerler. Kimliğini yansıtmayan bir şirket olan Compaq ile birleşen firmaya tepkinin ne olacağını yanlış hesapladığında.

Pozitif Marka ve Kurumsal İmaj Oluşturma

Tersine, saygın bir kurumsal kimlik oluşturan ve sürdüren markalar, şirket imajı ve kurumsal itibar üzerinde buna karşılık gelen olumlu bir etki ile ödüllendirilir. İyi bir örnek, 30 yıl ve birkaç küçük yanlış adımdan sonra hala yenilikçi ve çığır açan bir marka olarak görülen Apple’dır.

Kimliğin marka için ne kadar önemli olduğunu gösterir. Diğer şirketler arasında kendiliğindenlik ve müşteri memnuniyetine odaklanan Coca-Cola’dır. Sürekli olarak olağanüstü bir perakende deneyimi sunan bir şirket olan Target; ve farklı kurumsal kişiliği yolcuları A noktasından B noktasına getirmeye yönelik eğlenceli yaklaşımına yansıyan Southwest Airlines, tüm bu kuruluşların ortak noktası nedir? Milyonlarca insanın bildiği ve güvendiği markalardır.

Güçlü bir kurumsal görsel kimlik, marka değerinize muazzam bir değer katar ve aslında onun en güçlü varlığı olabilir. Düzgün bir şekilde geliştirilen marka kişiliği, siz ve müşterileriniz arasında bir bağ oluşturur. Kalıcı güç oluşturmaya yardımcı olur ve nihayetinde gelecekteki tüm müşteri etkileşimleri için zemin hazırlar.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..