Kurumsal Kimlik ve stil kılavuzu

Reklam panoları ve afişler. Markalaşma ve pazarlamanın temel bir parçasıdırlar, bu nedenle müşteriler tasarımcılardan dış mekan reklamları ve web afişleri için yaratıcı bir fikir üzerinde çalışmalarını ister.

Araç markası. Ürün teslimi sağlayan firmaların aracın etkili bir şekilde dekore edilmesine ihtiyacı vardır. Şirket otomobillerindeki veya kamyonlarındaki marka kimliği öğeleri, açık havada tanıtmanın etkili bir yoludur.

T-shirt ve şapkalar. Marka işaretli giysiler bir şirkete ekip ruhunu getirir, bu nedenle işverenler genellikle bu özelliklerle ilgilenir. Markalı tişörtler ve şapkalar, gerekirse üniformaya iyi bir alternatif olabilir veya hediye olarak kullanılabilir.

İş bitti. Görsel malzeme tamamlandı. Tasarımcının son görevi, müşterilerin tüm varlıkları doğru şekilde kullanacağından emin olmaktır. Stil kılavuzu, marka için oluşturulan grafikleri doğru ve yanlış kullanma yolları hakkında talimatlar veren bir belgedir. Geleneksel olarak bir stil kılavuzu, bir logonun arkasında duran fikrin açıklamasının yanı sıra farklı amaçlar için kullanılabilen kurumsal bir renk paletinin sunumunu içerir. Zayıf görsel performansı önlemek için yanlış kullanım örneklerini göstermek iyi olabilir.

Gördüğünüz gibi markalaşma karmaşık bir süreçtir. Her adım, hedef kitlenin ihtiyaçlarına ve iş hedeflerine göre iyi düşünülmüş olmalıdır. Daha fazlasını görmek için, son marka projelerimizle ilgili örnek olaylara göz atabilirsiniz. Bizi izlemeye devam edin!

Kurumsal kimlik nedir?

Kurumsal kimlik, bir şirketin logolardan sosyal medya varlıklarına ve kırtasiye ürünlerine kadar uzanan tüm görsel yönlerini ve tasarım öğelerini içerir. Güçlü bir kurumsal kimlik sayesinde marka imajı anında tanınır ve bu müşterilerde kalıcı bir izlenim yaratır. Bu organizasyonların imajlarına nasıl öncelik verdiğini görmek için üç küresel firmanın kurumsal kimliğe bakışını araştırıyoruz.

Kurumsal kimlik yönetimi , iş dünyasında en yaygın yanlış anlaşılan terimlerden biridir – genellikle logo veya marka imajı ile karıştırılır ve bankacılık, hukuk veya teknoloji gibi sektörlerdeki büyük ölçekli işletmelerle ilişkilendirilir. Bununla birlikte, markanızın başarısı için temelde olan markalaşma dilinde anahtar kelimelerden biridir.

Kurumsal kimliğin neden önemli olduğunu anlamak için kurumsal kimlik tanımını ele alıyor ve son zamanlarda yapılan markalaşma çabaları ve revizyonları ilham verici kurumsal kimlik örnekleri olarak hizmet veren önde gelen üç markayı araştırıyoruz.

Unutmayın! Türkiye’deki en etkili Kurumsal Kimlik Firması, Bi Düşün Medya ve Ajans‘tır. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..