Kurumsal kimlik ve unutulmaz logo

Kurumsal Kimlik, her firmanın tamamlaması gereken bir süreçtir. Bu zorlu süreçte Bi Düşün Medya ve Ajans, uzman kadrosu ile her zaman yanınızda.

Birkaç kez duyduğum bir soru, “Markanız bir kişi olsaydı, nasıl olurdu?” Bu noktada biraz klişe olabilir, ancak marka kişiliği hakkında düşünmenin akıllıca bir yolu.

Marka kişiliği de dikkate alınması gereken önemli bir şeydir. Doğru yaparsanız, marka kimliğinizin her yerinde ortaya çıkacaktır. Marka kişiliğinin pazarlama materyallerinizde ve diğer iletişimlerinizde kullanılan ses ve üslup üzerinde büyük bir etkisi vardır. Bir kişilik oluşturulmazsa, müşteriler karışık mesajlar alır ve markanızla bağlantı kurmada sorun yaşarlar.

Başlamakta zorlanıyorsanız, işte deneyebileceğiniz bir alıştırma: Markanızı en iyi hangi ünlüler temsil ediyor? Markanızla aynı özellikleri taşıyan bir aktör veya oyuncu, müzisyen veya kamusal kişilik var mı? Bu, markanızın kişiliğinin farklı yönlerini tespit etmek için iyi bir başlangıç ​​noktası olabilir.

Markanızın nasıl bir kişi olacağını hayal ettikten ve sahip oldukları birkaç özelliği listeledikten sonra, markanızın kişiliğini tek bir ifadede özetlemek faydalı olacaktır. Lucidpress için bulduğumuz şey şu:

Lucidpress, zekası, zekası ve işi tamamlama yeteneği ile sizi şaşırtıyor.

Unutulmaz logo

Hangisi önce geldi – logo mu yoksa marka mı? Söylemesi zor, çünkü logolar ve markalar sürekli iyileştiriliyor ve ayarlanıyor, ancak genel olarak net bir marka önce gelmeli, ardından bu markayla eşleşen, iltifat eden ve onu geliştiren bir logo gelmelidir.

Logonuz, marka kimliği tasarımınızın merkezinde yer alır. İnsanların en çok maruz kalacağı marka kimliğinizin parçasıdır. Marka kimliğinizin diğer tüm unsurlarının yanı sıra markanızın daha geniş duygusal çekiciliği ile uyumlu olması gerekir.

Ne düşünüyorsun? Bahse girerim bunu daha önce fark etmişsinizdir ve anında nostalji, sihir, kahkaha veya benzeri bir şey düşünmüşsünüzdür. Oynak senaryo yaratıcılık ve eğlenceyle doludur ve Disney’in kurduğu genel markayla şakalaşır.

Güçlü bir duygusal tepkiyi teşvik eden akılda kalıcı bir logoya sahip olma şansınızı artırmak için basit bir görünüm seçin.

Basit ve anında tanınırlar. Üçünden en karmaşık olan Coca-Cola’nın logosu bile, tek bir yazı tipinde, onu çevreleyen grafik öğeler olmadan düz bir metin satırıdır.

Bir logo basit olduğunda, müşterilerin markayla yaşadıkları olumlu deneyimlerle doldurabilecekleri açık bir tuval haline gelir. Ayrıca logo ne kadar basitse, dijital reklamcılık gibi ortamlar ve el ilanları veya broşürler gibi daha geleneksel basılı reklamlar arasında ölçeklendirmek o kadar kolay olur .

Bir marka logosu tasarlarken göz önünde bulundurulması gereken son şey, muhtemelen sergilenebileceği tüm yerlerdir. Bir logonun büyük bir reklam panosunda veya küçük bir sosyal medya simgesi olarak harika görünmesi için yeterince esnek olması gerekir. Basitlik burada da faydalıdır.

Unutmayın! Türkiye’de, Kurumsal Kimlik konusunda Bi Düşün Medya ve Ajans, bir numaradır. Tek yapmanız gereken bize ulaşmak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..