Kurumsal Kimlik, işletmeniz için tasarlamak eğlenceli ve yaratıcı bir süreçtir, ancak hem işletmenizin değerlerini temsil eden hem de ticari çekiciliği olan bir tasarım yaratma baskısı uzun bir sipariş gibi gelebilir. Yapılandırılmış bir eylem planını takip etmek, beyin göçünden kaçınmanıza ve fikirlerinizi ilerletmenize yardımcı olacaktır. Burada, iş kimliğinizin benzersiz, gelişmiş ve süper profesyonel hissetmesine yardımcı olacak bir marka tasarım projesine yaklaşmak için dokuz adımlık temel kılavuzumu paylaşıyorum.
Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizlerin yeni işletmeleri içi en iyi Kurumsal Kimlik tasarımını gerçekleştiriyoruz.
Bir marka tasarlarken, yapılacak işlerin sayısı (Logo! Web Sitesi! Kırtasiye!) Çok büyük gelebilir. Süreci yönetilebilir parçalara bölmek, yaratıcı ve idari işleri dengelemenize ve bu da gerçek bir ilerleme kaydetmenize olanak tanır. Bu makaledeki süreci ayırmadan önce, ilk olarak yeni kursumuz olan Marka Tasarlama ve İnşa Etme’ye bir göz atın. İçinde, sıfırdan görsel markalar yaratmayı ve marka tasarımlarınızı profesyonel, kapsamlı marka kimliklerine dönüştürmeyi öğreneceksiniz.
Şimdi, işletmeniz için yeni bir marka kimliği tasarımı geliştirmeye yönelik bu dokuz adıma geçelim.