Kurumsal kimlik ve logoların etkisi

Kurumsal Kimlik ve Logoların ve markalaşmanın önemini sık sık duyuyoruz. İkisi arasındaki fark nedir ve şirketinizin imajını nasıl
etkileyebilirler? Markanız, insanların şirketinizi tanımasına ve şirketinizle özdeşleşmesine yardımcı olan grafikler, renkler,
yazı tipleri ve resimlerin birleşimidir. Unutmayın Bi Düşün Medya ve Ajans olarak siz değerli müşterilerimiz için en iyi logoyu tasarlamak için buradayız! Durmayın hemen bizi arayın.

Antetli kağıtlara, iç formlara, dış mekan tabelalarına, üniformalara ve daha
fazlasına genişletilebilir. Logonuz, markanızın ana görsel bileşenidir. Bu, şirketinizin yüzüdür. Hızla şirketinizle ilgili en tanınmış şey haline
gelir. Ölçeklenebilir olduğu ve markanızı desteklediği için, reklam ve tanıtım materyalleriniz boyunca işletmeniz için
kısayol görevi görür. Bununla birlikte, logonuzu her yerde yapmak yeterli değildir.

KURUMSAL KİMLİK VE MARKALAŞMA

Ayrıca onu güzelleştirmen gerekiyor. Bir Logoyu Harika Yapan Nedir? En iyi logolar birkaç temel unsuru paylaşır. Seninki şöyle olmalı: İşletmenize uygun Unutulmaz Karmaşık olmayan (formda) Orijinal Logonuz neden bu kadar önemli? Logonuz işletmenizi temsil eder. Prezentabl olmak için biraz çaba sarf etmeden bir röportaj yapar, önemli bir iş toplantısına başkanlık eder veya
müşterilere önemli bir sunum yapar mıydınız?

Şimdi logonuzun tüm bunları ve daha fazlasını yapmak için günün
24 saati hazır olması gerektiğini düşünün. Markalaşma – Büyük Resim Harika bir logonuz mu var? Harika! Birçok işletme kanepede oturur ve bu noktada uzaktan kumandayı alır.
Bu hatayı yapmayın. Dengeli, çağrıştıran, akılda kalıcı bir logonuz varsa, ancak etrafındaki tüm öğeler amatörce ve özensizse,
genel etki nedir? Tüm grafik ve tipografik unsurlar logonuzun yanında güzel görünmelidir. Müşterilerinize ve potansiyel müşterilerinize
verdiğiniz mesajların tutarlı olması için görünüşünüzün tutarlı olması gerekir. Logonuzun ve Markanızın Etkisi İşletmelerin logolarına ve markalarına yoğun bir şekilde yatırım yapmasının nedenlerinden biri, müşteriler ve
potansiyel müşteriler üzerinde anında psikolojik etkiye sahip olmalarıdır.

Siyah logoların lüksü ifade ettiğini ve tasarımcı giyim ve parfüm markaları arasında popüler olduğunu düşünün. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, ağırlıklı olarak pembe marka kadınsı olma eğilimindedir ve Barbie’den Victoria’s Secret’e kadar birçok markada popülerdir. Kırmızı ve sarının birleşiminin insanları yemek istemesine neden olduğu biliniyor, bu yüzden pek çok fast food restoranı bu renkleri markalarında kullanıyor.

Bize inanmıyor musun?

Google’a sorun. Yazı tipleriniz de hem logonuzda hem de pazarlama materyaliniz boyunca mesajlar taşır. Örneğin sağlam, kalın harfler, bir işletmenin sağlamlığını, otoritesini ve gücünü gösterir. Bu bir hukuk firması için işe yarayabilir, ancak çocuk moda takıları üreticisi için belki de o kadar uygun olmayabilir. Değerlerinize uygun görüntüler ekleyin ve işiniz ve markanız daha da güçlü hale gelebilir. Markalaşma, hedef kitlenizin duygularını anında etkilemenin yanı sıra zamanla da işe yarar. Marka bilinirliği oluşturdukça bakışınız tanıdık gelir. Bu iyi haber. Çoğu insan tamamen bir yabancıyla veya aşina oldukları biriyle iş yapmak ister mi? Logonuzun ve markanızın olabileceklerin en iyisi olmasını nasıl sağlarsınız?

1. Anahtar değerlerinizi düşünün.

İşletmeniz çeşitli, ileri görüşlü, en son teknolojiye sahip, özenli, aileye ait ve çevre dostu olabilir. Bununla birlikte, tüm bunları markanız aracılığıyla söylemeye çalışmak, muhtemelen aşırı karmaşıklığa yol açacaktır. Logonuz ve markanızın odaklanılması gerekir. Aksi takdirde, potansiyel müşterilerinize aynı anda çok fazla mesaj vererek kafalarını karıştırırsınız. İnsanların işletmeniz hakkında bilmesini istediğiniz en önemli üç şeyi düşünün. Şimdi ikisini ortadan kaldırın.

2. Marka Yönergeleri Oluşturun ve Kullanın

Logonuz ve markanızın basılı veya çevrimiçi platformlarda tutarlı olması gerekir. Tutarsızlık, işinizin amatör görünmesine neden olur. Bir marka kılavuz belgesi oluşturarak, herhangi bir tasarımcının – ister serbest ister şirket içinde – logonuzu ve markanızın stilini nasıl yeniden yaratacağını anlayacağından emin olabilirsiniz. Tercih edilen boyut ve yerleşim dahil olmak üzere logonuzla ilgili bilgileri ekleyin. Ayrıca şirketinizin kullandığı yazı tipini veya yazı tiplerini ekleyin.

Birden fazla yazı tipi kullanıyorsanız, her birini ne zaman kullanacağınızı açıklayın. Ayrıca markanıza uyan grafik, görüntü ve fotoğraf türlerini ekleyin. Marka kılavuzunuzun, yalnızca dahili olarak kullanmayı düşünüyorsanız, şık görünmesine gerek yoktur. Açık olması, örnekler içermesi ve birlikte çalıştığınız herhangi bir tasarımcı tarafından erişilebilir olması gerekir.

3. Profesyonelleri Çalıştırın

Pek çok kişiye göre içerik kraldır, ancak sunumu da unutmayalım. Anında ve doğal olarak amatör markalaşma, şirketinizin amatör görünmesini sağlar. Profesyonel tasarımcılar, renkler,
beyaz alan kullanımı, görüntülerin yerleştirilmesi ve çok daha fazlasıyla izleyicilerde duyguları nasıl
uyandıracaklarını bilirler. Grafik sanatçıları, ev yapımı logoları profesyonel bir düzeye yükseltme becerisine sahiptir.
Bir tasarımcı, Microsoft Paint logonuza fazladan% 10 güvenilirlik verse bile, bu% 10, amatör ve profesyonel, satış ile
satış olmaması arasındaki farkı yaratabilir.

Profesyonel bir dokunuş, yeni bir müşterinin size rakiplerinize güvenmesini
sağlamak için yeterli olabilir. Kaliteli markalaşma ile işinize yatırım yaparsınız. Potansiyel müşterileriniz ya bunu görecek ve takdir edeceklerdir ya
da markanızı hiç fark etmeyeceklerdir; bu, logo, düzen ve tipografi ile ilgili yaygın, rahatsız edici sorunların onları
cesaretlerinin kırmasından çok daha iyidir.

4. Zaman İçinde Markanızı Ayarlayın ve Güncelleyin

Kurumsal Kimlik, modern zevkler ve trendler değiştiğinden, logonuzun zaman zaman güncellenmesi gerekebilir.

Modern zevkler ve trendler değiştiğinden, logonuzun zaman zaman güncellenmesi gerekebilir. Logolar geliştikçe normalde daha basit hale gelirler. Örneğin, Starbucks, Shell ve Nike, adlarını markalarından
çıkarma adımını attılar.

Nike’ın kenesini veya McDonald’s Altın Kemerlerini de düşünün. Bu geri ölçekleme, sadece
modern zevkleri değil, aynı zamanda bu işletmelerin, şirketin adının artık tanınması için gerekli olmadığı, imrenilen
bir marka bilinirliği seviyesine ulaştığını da yansıtıyor. Marka adının bu şekilde kaldırılması çoğu küçük işletme için geçerli olmayacak, ancak logoları basitleştirme ve giderek
daha fazla tanınır hale gelme hareketi hatırlamaya değer.

Hâlâ müşterilerin markanızla ilgilenmediğini düşünüyorsanız, tekrar düşünün. PepsiCo, Tropicana’yı 2009 yılında yeniden
markalaştırdığında, sadık müşteriler orijinal ambalajlarına geri dönmelerini talep etti. Ve Gap mavi bir kare üzerinde
uzun beyaz harflerle ikonik logosunu değiştirdiğinde, Gap müşterileri o kadar acımasızca şikayet ettiler ki, maliyeti
milyonlarca dolara rağmen şirketin bir hafta içinde eski haline dönmesine neden oldu. Son olarak, PepsiCo ve Gap’ın yeniden markalaşmasındaki temel sorunun kötü tasarım olmadığını, ancak muhtemelen
ürünlerini değiştirmeden markayı önemli ölçüde değiştirdiklerini dikkate almaya değer.

Kurumsal Kimlik ve görseller
önemlidir, ancak bir işi tamamlarlar. Ayrıca, doğru olmayan bir şeyi söylemek için logosunu ve markasını kullanmaya
çalışan bir şirketi halk da hızlıca görebilir. Sıkı bir el sıkışma veya kendinden emin bir gülümseme gibi, logonuz ve markanız güçlü izlenimler yaratır. Müşterileri
sizinle iş yapmaya ikna edebilirler. O halde, işletmenizin verdiği sözleri yerine getirdiğinden emin olmak size
kalmıştır. Doğru marka bilinci oluşturma, işletmenizin hak ettiği tanınırlık, yetki ve başarıya ulaşmasına yardımcı olabilir.
Kurumsal Kimlik konusunda size nasıl yardımcı olabileceğimiz ve markalaşmanın işletmenizi ne kadar geliştirebileceği hakkında
daha fazla bilgi edinmek için iletişime geçin.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..