Marka oluşturma ve Kurumsal Kimlik

Marka, şirketinizin kurumsal kimliğini pekiştirmekle ilgilenir. Bir imaj olarak ve kamunun algılamasını istediğiniz işlevsel bir kavram olarak. Bir kullanıcı veya müşterinin bir şirketle ilk temas kurduğu gözle görülür temsildir. Veya ürün, kişisel bir kart almaktan, resepsiyonda ve ofislerinin cephelerinde basılan markanın tüm potansiyel müşterileri karşılamasına kadar.

İşletmenizin Kurumsal İmajının etkinliği, yayınladığınız her bir parçanın kalitesidir. Ve içlerindeki mesajların ikna edici olmasına bağlıdır. Bu nedenle, bir şirketin kimliğini sadıkdır. Ve tutarlı bir şekilde ifade eden ve bunları Kurumsal imajı oluşturan bir dizi grafik parça içinde ifade eden markalar yaratmaya kendimizi adadık.

LOGO TASARIMI

Logo bir kimlik işaretidir. Halk bu yolla sizin ürününüzü ve / veya hizmetinizi diğerleri arasında tanımlayacaktır. Logo aynı zamanda şirketinizin grafik bir temsilidir ve bu, gereksiz bilgi olmadan kolayca tanımlanabilmesi ve mükemmel bir şekilde dengelenmesi için sentezlenmelidir.

KİMLIK KILAVUZU

Kurumsal kimlik el kitabında, logo, semboller, renkler, yazı tipleri gibi markanın görsel kimliğini oluşturan unsurlar ve bunların ifade ediliş şekli eksik olamaz. İyi bir kurumsal kimlik kılavuzu, markanın kendini nasıl ifade edeceğini yönetmek için gerekli bir araçtır.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Kurumsal Kimlik konusunda uzman hizmeti sunuyoruz. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

KIRTASİYE VE UYGULAMALAR

Kılavuzlarda yalnızca kurumsal kırtasiye malzemeleri, kartlar, faturalar, kartvizitler vb. Yer almaktaydı, ancak bugün kılavuzlar, daha hafif olsalar bile, markanın fiziksel alanlardaki ifade tarzı, tabela kriterleri, reklam ve yayınlar gibi diğer ihtiyaçları düşünüyor ve, tabii ki sosyal ağlar.

KURUMSAL BROŞÜR

Kurumsal broşürler veya şirket broşürler’: kuruluşların, ürünlerin veya hizmetlerin imajını, fikirlerini, değerlerini ve kültürünü görsel, estetik ve yalın bir şekilde aktaran ve ileten şirketler için çok önemli iletişim araçlarıdır.

Duymak. Karmaşık olduğu kadar basit. Bir markanın özünü yakalamanın daha etkili bir formülü yoktur. Bunu yaptığının tam olarak farkında olmadan, çoğu kez konuşmasına ve size rehberlik etmesine izin vermek. Yeni bir markayla ilk yaklaşımlarda tasarımcı için zorluk, liderlik etme cazibesini bir kenara bırakmaktır; dayatmadan arka planda kalın ve konuşmadan önce (her zaman) dinleyin.
Kısacası, logonuzun tasarımı, rekabete kıyasla onu benzersiz kılan her şeyi içermeli ve yansıtmalıdır. Gizli formül, kısaca, bizi hiçbir yere götürmeyen yolları yeniden yönlendirmeye ve mağazada, web sitesinde, logoda, hatta mağazada bulunan tüm öğelerin olması amacıyla onlara bir hedef vermemize neden olan her şeydir. Bu markayı satın alan tipik müşteri, markanın benzersiz ve gerçek özünü tartışmasız bir şekilde yansıtır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..