Markanız İçin Kurumsal Kimliğin Önemi

Markanızın bugün yaşadığımız kadar doymuş bir pazarda öne çıkmasını istiyorsanız, bir iş gereği olarak sahip olmalısınız, kurumsal marka imajınızı hemen oluşturmalısınız;

Pazarlamada temel ilke, ürün ve hizmetler için marka kimliğinin oluşturulmasıdır. Markanın ihtiyaçları sadece ürünlerin pazarlanması ile sınırlı değildir.

Kurumsal Marka işinize gelir ve ürün aralığı tespit müşterilere yardımcı olur. Etkili bir marka, tüketicinin ürünün kalitesini, güvenilirliğini ve işinizin amacını anlayabileceği her yeni ürün için birden fazla pazarlama taktiği oluşturma ihtiyacını en aza indirir.

Kurumsal Kimlik markanızın fiziksel yönünü teşkil şeydir. Tipik olarak logonuzu ve web siteniz, antetli kağıdınız ve kartvizitleriniz gibi destekleyici unsurların yanı sıra sosyal medya platformlarınızı ve iş iletişiminiz boyunca ses tonunuzu içerir.

İşletmenizde profesyonel bir mühür göstermek istiyorsanız , kurumsal kimliğinizde sabit kalmak çok önemlidir.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Kurumsal Kimlik konusunda uzman hizmeti sunuyoruz. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Markanızın Kurumsal İmajının Özellikleri

Kurumsal kimlik bir işletmenin kişiliği tanımlar. Kimlik, çalışan türlerini, ürünlerin görünümünü, ürün paketlemesini ve deponun fiziksel özelliklerini belirler.

Bir şirketle ilişki kurabilen müşteriler duygusal bir bağ oluşturur. Tüm güçlü bağlantılar, yüksek müşteri sadakatine, artan karlara ve ağızdan ağza faydalı reklamcılığa yol açar.

Uzun vadeli planlama

Kurumsal markanın hem şirketin merkezinde hem de müşterilerdeki etkileri.

Kimlik

Renkler, logo ve tutarlı bir imaj kombinasyonu, müşterilerin, ortakların ve çalışanların şirketin ürünlerini veya bilgilerini anında tanımasına olanak tanır.

Görseller, ürün serileri, sürüm değişiklikleri veya farklı pazarlar arasında tutarlılığın korunmasına yardımcı olur. Fiziksel tanımlama ya da özellikler, müşterilerin satın alma kararları için doymuş bir pazarda yaşadığımız bir şirketin ürününü kolayca tanımlamasına olanak tanır. Etkili bir kurumsal kimlik , şirketin “imajının” tüketicinin zihninde konumlanmasına yardımcı olur.

Yönlendirme

Kurumsal kimlik edememek çabalarını pazarlama veriyor için kolayca kendi ürünlerinin teklifler için en uygun segmentler ulaşır. Bir şirketin markası yaşam tarzı, coğrafya ve sosyoekonomik faktörlere göre ayırt edilebilir.

Markalaşma, tüketicilerin ihtiyaçları, istekleri veya arzuları için doğru ürünleri seçmelerine yardımcı olur. Marka aynı zamanda hedef pazar için fiyatlandırma stratejisini de destekliyor. Örneğin , lüks bir marka, yüksek bir fiyatı haklı çıkarmak için zarif, birinci sınıf bir imaj sunar.

Pazar payı

Yeni coğrafi pazarlara veya tüketici segmentlerine genişlemek, özellikle rekabet yüksekse zorludur. Kurumsal kimlik veya bir şirketin ürün izini genişleterek pazar payını artırmak için önünü yardımcı olur.

Yerleşik ve tanınmış bir marka, şirketi, ürünlerini veya hizmetlerini yeni bir pazarda satmak için pazarlama açısından daha az çaba gerektirir.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..