Pankart avantajları ve dezavantajları nelerdir?

Sunulan ürün veya hizmetler hakkında bilgi verdiği için açık hava reklamcılığı ile tüketici farkındalığını artırıyoruz. Peki ya reklam panoları ? Nasıl etkilerler veya ne kadar önemlidirler?

Bu sorular ve biraz daha çözülecektir bizim yazı . Kendinizi bilgilendirmeye devam edin!

Reklam panoları ve reklam panoları nedir?

Reklam panoları ya da reklam panoları kullanıcıların dikkatini çekmek için kısa mesaj içeren düz adet ayarlandığı üzerinde destekler veya afişler vardır. Yani açık hava reklam yapılarıdır .

Reklam panolarının neden olduğu etki, araç kullanma durumunda genellikle 5 saniyeden fazla sürmez. Bununla ne demek istiyoruz? Reklam mesajı olmalı , net doğrudan ve son derece görsel .

Bir diğer önemli faktör ise yaratıcılıklarıdır . Bunun avantajı sahip olduğu büyük boyutlardır ve bu nedenle içerik daha uzun olabilir ve daha fazla bilgi içerebilir.

 

Reklam panoları ve reklam panoları ne içindir?

Daha önce yorumladığımız gibi, reklam afişleri bir reklam kampanyasını yaymak için, bir hatırlatma, yenilik ve hatta bazı konularda farkındalık olarak kullanılır.

Potansiyel müşterilere dikkat çekmek için genellikle reklam panolarını bir “kanca” olarak kullanırız , bu nedenle çok fazla bilgiden önce çarpıcı bir görüntü kullanılır.

Araba sürüyorsak bir çitin üzerinde yazdıklarını okumayı bırakmayacağımız doğrudur, ancak imajı ve markası ile baş başa kalıyoruz. Ve gitmemiz gereken yer burası; Tüketici sizi hatırlamalıyız ve onları bizim ürün veya hizmet ihtiyacı olun.

 

Reklam panolarının avantajları ve dezavantajları.

Reklam panoları veya reklam panoları kullanmayı seçerseniz, sundukları çok sayıda avantajı ve aynı zamanda dezavantajları bilmelisiniz. Onlara ayak uyduralım!

AVANTAJ:

  • Kullanımından elde ettiğimiz karlılık nedeniyle diğer geleneksel iletişim araçlarından daha düşük maliyet.
  • Reklam kaldırılana kadar 24/7 aktif reklam. Stratejik yerlerde bulunduğundan, reklamı herkes görebilir.
  • Coğrafi ve hedef segmentasyonun yüksek gücü. Göstermek istediğimiz reklama bağlı olarak, onu bir yere veya başka bir yere koyacağız. Daha önce de söylediğimiz gibi, bu bir stratejidir.
  • Ani etki. İlan panosu kurulduğu andan itibaren, bilgiler zaten dolaşıyor.

DEZAVANTAJLARI:

  • Yerleştirme yasağı. Dağıtımları yönetmeliklerle kısıtlandığı için herhangi bir yere yerleştirilemezler.
  • Yeterince dikkat çekmek için yüksek düzeyde yaratıcılık gerekir.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans, Türkiye’deki en etkili açık hava reklamcılığı ajansıdır. Tek yapmanız gereken bizlere ulaşmak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..