Pankart nasıl tasarlanır ve yazdırılır?

Pankart işinde Bi Düşün Medya ve Ajans sektörün öncüsüdür ve sizler için en iyi pankartları basar. İşiniz için (veya bir müşteri adına) bir pankart tasarlama ve basma söz konusu olduğunda. Göz önünde bulundurmanız gereken birçok şey vardır. Pankart tasarımının diğer biçimlerinde nispeten deneyimli olsanız bile (örneğin, etiket veya broşür tasarımı vb.). Harika bir pankart tasarımının birçok tasarımcının ihmal etme eğiliminde olduğu birkaç yönü vardır ve bunlar genellikle afişinizin başarısı için çok önemlidir. .

Diğer birçok basılı pazarlama materyalinin aksine, pankart uzaktan okunabilir. Ve görülebilir olması gerekir ve bu nedenle, durumun böyle olmasını sağlamak için tasarımın vurgulanması gereken belirli unsurları vardır. (bu unsurlar hakkında daha fazla konuşacağız. bu kılavuz boyunca ayrıntı).

Yıllar boyunca Bi Düşün Medya ve Ajans’da yüzlerce (belki de binlerce!) pankart tasarladık ve hayatın her kesiminden müşterilerle çalışacak kadar şanslıyız, bu nedenle pankartlar konusunda oldukça bilgiliyiz (Bu kılavuzda ele alınmayan herhangi bir sorunuz varsa bizi arayın!).

Pankart tasarımı sorunlarınızdan kurtulmanıza yardımcı olmak için, grafik tasarım ekibimize danıştık ve bu kılavuzun tüm pankart tasarımı (ve yazdırma) sürecinde size ayrıntılı olarak yol gösteren bu kılavuzu oluşturmasına yardımcı olmak için onların bilgilerini kullandık.

 Pankartınızın Yerleşimini Düşünün

Tasarımla ilgili başka bir karar vermeden önce düşünmeniz gereken ilk şey, banner’ınızın planlanan yerleşimidir. Bir dereceye kadar geriye doğru çalışıyormuşuz gibi görünse de, afişinizin amaçlanan yerleşimi, pankartınız için kullanılan renk düzeni seçimini (hatta tüm tasarımı) etkileyebilir.

İdeal olarak, pankartınızın renk şeması, yerleşimine kıyasla oldukça zıt olmalıdır. Bu nedenle, örneğin, pankartınızı gösterilen afişler gibi sarı / turuncu bir tuğla duvara yerleştirmeyi planlıyorsanız, pankartınızın arka planının benzer bir renk olmadığından emin olmak akıllıca olabilir. Yukarıdaki tasarımın arka plandan çok fazla sıyrılmadığını görebilir ve bu nedenle uzaktan çok dikkat çekmeyeceğini tahmin edebilirsiniz. 

Bu hatanın başka bir örneği, yukarıda resmedilen Blueprint başlığında görülebilir. Afişin öncelikle mavi ve beyaz renklerini kullandığını görebilirsiniz. Bu renkler kendi içlerinde oldukça zıt olduğu için bu gayet iyi, ancak afişin mavi ve beyaz bir duvara yerleştirildiğini fark edeceksiniz. Mavinin tonu biraz farklı olsa da, farklı bir renk kullanılmış olsaydı tartışmasız daha fazla öne çıkardı.

Tasarım süreci başlamadan önce bu afişlerin planlanan yerleştirilmesi büyük olasılıkla dikkate alınmamıştı.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..