Pankart, konusunda Bi Düşün Medya ve Ajans’ı seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Reklam panoları, genellikle yollarda ve otoyollarda araç kullanırken karşılaştığımız bir şeydir. Bununla birlikte, bu yapılar, her türlü reklamın çabaya değer kılınması için dikkat ve sık bakmayı gerektirir. Billboard reklamcılığına yatırım yapmakla ilgileniyor musunuz? İşte önce bilmeniz gerekenler.
İlan tahtası reklamcılığı, markanızı, ürünlerini ve hizmetlerini veya belirli bir kampanyayı pazarlamak için bir reklam panosundaki reklam alanı için ödeme yapmayı içerir. Bu reklam panoları, sürücülerden ve yayalardan en yüksek miktarda dikkat çekmek için genellikle trafiğin yoğun olduğu alanlara yerleştirilir. Bu tür yerler otoyolları, trenleri ve metroları içerir.
Pek çok insan bugünün ikliminde reklam panolarının etkisiz olduğunu varsaysa da, bu aslında doğru olmaktan çok uzak. Aslında, % 497 yatırım getirisine sahipler ve 2021 boyunca % 10 yıllık büyüme oranına sahip olmaları bekleniyor .
İlan panosu reklamcılığının maliyeti, kiraladığınız ilan panosunun konumuna, o bölgedeki trafiğe, beklenen izleyici sayısına ve daha fazlasına bağlıdır. Bununla birlikte, ortalama maliyet aylık 250 TL ‘dEn (yani kırsal kesimde) 22.000 TL’ ye kadar olan bir fiyattır (yani Times Meydanı gibi yerlerde). Tabii ki, küçük bir işletme sahibi olarak, otoyol gibi yerler için çekim yaparsınız.
Kiralama masraflarına ek olarak, reklam panosunun tasarımı, basımı ve yapımı için de ödeme yapmanız gerekecek, bu da size 500 dolara daha mal olabilir. Ve işi dış kaynak olarak seçerseniz, 150 ila 1.000 ABD Doları arasında herhangi bir yere bakarsınız.
Bir ilan panosu kiralarken ve tahmini maliyetlerinizi hesaplarken, üç faktörü göz önünde bulundurmak isteyeceksiniz: dolaşım (her hafta panoyu geçen kişi sayısı), demografi (yaş, cinsiyet, gelir düzeyi vb.) Ve gösterimler (kişi sayısı) reklam panosunu gerçekten gören). Yukarıda bahsedildiği gibi, bu yatırımın ROI’si genellikle ilgili maliyetlere değer.
Daha basit bir ifadeyle, reklam panoları, genellikle kamuya açık görüntüleme için belirli yapılara monte edilen dev posterler gibidir. Çevrimiçi promosyonlar ve halkla ilişkilerle karşılaştırıldığında, reklam panoları daha pahalıdır ve daha geleneksel pazarlama biçimleridir. Bu nedenle, reklam panosu reklamcılığına düşkün olmak, işletmenin girişimin mesajını veya ana amacını daha büyük bir alanda göstermeye istekli olduğu anlamına gelir; tam olarak belirli bir bölgede daha geniş bir kitle tabanı çekmek için.
Unutmayın! En etkili Pankart çalışması, Bi Düşün Medya ve Ajans‘tan çıkar. Tek yapmanız gereken bize ulaşmak.