Pankart reklamcılığı çok sayıda şirket tarafından tercih edilmeye başlandı. Bi Düşün Medya ve Ajans uzman kadrosu ile bu alanda Türkiye’nin önde gelen firmalarından biridir. Çoğu şirket tarafından pankart ilanın tanımı, sokak düzeyinde tanıtım afişlerinin şehirler boyunca dağıtılmasıdır.
Bu tür açık hava reklamcılığı genellikle tek tek şirketler veya ajanslar tarafından buğday ezmesi posterleri, buğday ezmesi, keskin nişancılık, el ilanları, sokak posterleri ve sinek postaları olarak anılır.
Şantiyelerde, vitrinlerde, sokak direklerinde ve diğer görünür şehir manzaralarında büyük vahşi postalar açık havada yerleştirilir.
Küçük boyutlu posterler kafelerin içine, dükkanların vitrinlerine ve ilan panolarına, ayrıca kampüste ve dışarıya yerleştirilir.
Pankart açık hava reklamcılığı, şirketler tarafından öncelikle etkinlikler, ürün sürümleri, filmler, uygulamalar, konserler ve marka girişimlerine ilişkin farkındalığı artırmak için kullanılır.
Vahşi ilanlar, buğday macunu ve diğer poster stilleri, markalar tarafından hikayelerini paylaşmak ve markalaşma amacıyla ek olarak kullanılır.
Akıllı şirketler, güçlü harekete geçirme ifadeleri, yarışmalar ve promosyon kodları aracılığıyla tüketici katılımını artırmak için vahşi gönderilerden yararlanır.
Vahşi ilanlar, insanların yoğun olarak dolaştığı şehirlerde en yüksek değeri sunar . Sokak düzeyindeki posterler, açık hava reklam fırsatlarının pek yaygın olmadığı küçük ve orta ölçekli şehirlerdeki insanlara ulaşmak için mükemmel bir yoldur.
1.) Sokak posterleri çeşitli stil ve boyutlarda gelir, belirli bir şehir ve marka hedefleriniz için hangi türün en iyi olduğunu araştırın
2.) Kart stoğu stilindeki posterler, yerleştirme açısından daha çok yönlü olduğundan ve daha fazla erişim sağladığından etkinlikleri tanıtmak için en iyisidir.
3.) Buğday ezmeli vahşi gönderiler genellikle farkındalık, marka bilinci oluşturma ve hikaye paylaşımı için kullanılır.
4.) Buğday hamurlu posterler, düz kart stoğu stilindeki posterlere kıyasla kırışık, dokulu bir yüzeye sahiptir.
5.) Posterleriniz için resmi büyük ve cesur bir şekilde, minimum metinle tasarlayın, böylece insanlar onu yürürken veya arabayla geçerken kolayca okuyabilir.
6.) Her şehrin ve genellikle her mahallenin, nereye gönderilmesinin kabul edilebilir olduğunu tanımlayan farklı poster kültürleri vardır.
7.) Posterler birlikte gruplandıklarında etkilidir, ancak her bir vahşi gönderi tasarımının kendi başına durması en iyisidir
8.) Kampanya hedefiniz tüketici katılımı ise, çekme kulakları veya gözyaşı tamponları gibi etkileşimli bir poster biçimi seçin ve karşı konulmaz bir harekete geçirici mesaj kullanın
9.) Büyük şehirlerde gerçekten öne çıkmak için iki veya daha fazla farklı türde vahşi gönderiden yararlanın
Unutmayın, Bi Düşün Medya ve Ajans İstanbul’daki en etkili pankart üreticisidir.