Bugün, dijital reklamcılık diğer tüm reklamcılık biçimlerine hakim durumda ve görünüşe göre bu eğilim daha da devam edecek. Geleneksel reklamcılık, reklamcılık manzarasının önemli bir yönü olmaya devam ediyor ve bunun nedeni, geleneksel reklamcılığın insanlara dijital reklamların ulaşamayacağı şekillerde ulaşabilmesidir.
Geleneksel reklamcılık giderek azalmakta ve dijital reklamcılığa yer açmaktadır. Dijital reklamlar, daha kısa sürede birçok kişiye ulaşabildikleri için, giderek daha popüler bir reklam biçimi haline geldi.
Geleneksel reklamcılık azalırken, bu geleneksel reklamcılığın öldüğü anlamına gelmez. Aslında bundan çok uzak, çünkü reklam panoları sadece popülerliğini korumakla kalmıyor, aynı zamanda reklamcılar araca onlarca yıl öncesine göre daha fazla para harcıyorlar .
İlan tahtası sektörünü anlamak için, reklam panolarını neyin benzersiz ve farklı bir reklam aracı yaptığını ve mevcut reklamcılık ortamının reklam panolarını nasıl dönüştürdüğünü anlamak önemlidir. bMedia , sıkça karşılaştığımız bir soruyu yanıtlıyor: ilan tahtası reklamları neden önemlidir?