Pankart Reklamcılığını Etkili Bir Şekilde Kullanma

Dış mekan reklam panosu reklamcılığı nedir?

Açık hava reklam panosu reklamcılığı, bir şirket ve sundukları ürün ve hizmetler hakkındaki bilgileri görüntülemek için büyük reklam panoları kullanan bir pazarlama stratejisi türüdür. Açık hava reklam panosu reklamcılığı, Amerika Birleşik Devletleri’ndeki en popüler reklam biçimlerinden biridir.

Billboard reklamcılığının faydaları nelerdir?

  • Bir reklam şirketini daha yaratıcı olmaya teşvik eder. Sektördeki rekabet nedeniyle, birçok reklam şirketi, bir reklam panosunun nasıl sunulacağına dair benzersiz fikirler düşünüyor ve bu da onu daha dikkat çekici hale getiriyor.
  • İnsanlar asla bir reklam panosunu görmekten kaçınmazlar ve bu harika bir pazarlama fırsatıdır.
  • İlan panosu reklamcılığına dahil olan teknoloji gelişiyor ve reklamverenler, reklam stratejilerini geliştirmek için bu fırsatlara kolayca erişebilirler.
  • Bir reklam panosu oluşturmak, bir şirketi binlerce hatta milyonlarca insana ifşa eder.

Billboard reklamcılığının dezavantajları nelerdir?

  • Yüksek imalat ve montaj maliyetleri gerektirir.
  • Dış koşullar, ilan tahtasının görünürlüğünü doğrudan etkiler.
  • Özellikle kasırga olduğunda reklam panoları tehlike haline gelir.
  • Reklam panolarının inşa edilebileceği başlıca yerler daha büyük şirketler tarafından kontrol ediliyor ve yıllarca alanı kaplamak için yüksek miktarda para ödüyorlar.
  • Aynı reklam panosunu gören sürücüler, geçerken sonunda onu görmezden gelecektir.
  • Mesajın kapsamı sınırlıdır ve insanların şirket hakkında daha fazla bilgi edinmek için bir web sitesini ziyaret etmesi gerekir.

İlan tahtası çeşitleri ve boyutları nelerdir?

  • 6 Sayfalık Reklam Panoları – bunlar, 1,8 metreye 1,2 metre boyutlarıyla en küçük dış mekan reklam panolarıdır.
  • 16 Sayfalık Reklam Panoları – bu reklam panoları, 3.048 metreye 2.032 metre boyutlarıyla ortalama bir insanı gölgede bırakır. Bu reklam panosu, çoğu insanın dikkatini çekmek ve onları anında müşteriye dönüştürmek için geçtiği yerlerde kullanılır.
  • 32 Sayfalık Reklam Panoları – bu reklam panoları, alışveriş yapanların dikkatini çekmek için genellikle mağaza dışında sergilenir. 3.048 metreye 4.064 metre boyutlarındadır.
  • 48 Sayfalık Reklam Panoları – bu reklam panoları genellikle yol kenarında bulunur ve 3.048 metreye 6.096 metre boyutlarına sahiptir.
  • 96 Sayfalık Reklam Panoları – bu reklam panoları, üç metreye 12 metre boyutlarıyla en büyüğüdür.

Billboard reklamcılığının maliyeti nedir?

İlan panosunun maliyeti bilginin nasıl sunulacağına ve nerede gösterileceğine bağlıdır. Dijital reklam panoları geleneksel reklam panolarından daha pahalıdır. Geleneksel reklam panoları, aylık 250 ila 14.000 TL veya daha fazla ödeme gerektirir. Dijital reklam panoları için aylık ödeme 1.200 TL ile 15.000 TL arasında veya daha fazla başlar.

Unutmayın! Türkiye’deki en etkili pankart basım ve tasarım firması Bi Düşün Medya ve Ajans‘tır. İyi bir pankart için Bi Düşün’ü arayın.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..