Pankart, her tür şirket ve kuruluş için günümüz reklamcılığının önemli bir bileşeni olmaya devam etmektedir. Yeni potansiyel müşterilerle her gün, günün her saatinde bağlantı kurmak için bir araç olarak kullanılırlar. Tüketiciler her gün işe gidip gelmek için aynı rotaları kullanıyor ve bir billboard reklam kampanyasına büyük bir derinlik katıyor. Dijital reklam panoları, ilan tahtası reklamcılık sektörünü, mesajlarını daha sık değiştirmesi gereken reklamverenler için daha etkili ve uygun maliyetli hale getirdi.
Unutmayınız, en etkili ve kaliteli pankart, Bi Düşün Medya ve Ajans tarafından üretilir.
Çok benzer olmasına rağmen, geleneksel statik reklam panolarının aksine dijital için tasarımda farklılıklar vardır. Bunu akılda tutarak, dijital bir reklam panosu tasarlamak için önerilen yönergeler şunlardır:
Bir reklam panosunun temel amacı işlevselliktir. Etkili bir dijital reklam panosu tasarımı oluşturmak, temel olarak onu okutmakla ilgilidir. En iyi tasarım bile uzaktan okunaklı değilse değersizdir. Yaratıcılık ancak okunabilirlik konusunda ustalaştıktan sonra gelebilir.
Dış mekan tasarımları basit, anlaşılır ve okunması kolay olmalıdır. Dijital Bültenler 150 metre uzaklıktan okunabilir olmalıdır.
Bir mesaj veya fikre sadık kalın. Etkili dış mekanın anahtarı kısalıktır . Hedef kitleniz mobil olduğu için neyin önemli olduğuna karar vermeli ve bunu panonuza eklemelisiniz.
Her zaman büyük, okunaklı yazı biçimleri kullanın. 500 fitte, ince çizgiler optik olarak soluyor veya kırılıyor. Dekoratif, italik veya serif yazı tiplerinden kaçının. Genel bir kural olarak, büyük ve küçük harfli sans serif yazı tipleri en iyi okunabilirliği sağlar. Dijital dış mekan için tasarım yaparken, metni arka plandan ayırmak için metnin etrafına ince ve koyu bir çizgi eklemenizi şiddetle tavsiye ederiz.
Her şeyi basitleştirin. Karmaşık bir mesaj veya çok sayıda resim sunmayın. İzleyicilerinizin yapmasını veya tanımasını istediğiniz bir şeye sahip olun. En iyi dış ortam medyası, karmaşık bir mesajı temel öğelerine indirger.
İlan panosunun tamamında toplam ondan fazla kelime kullanmayın – buna logo / ürün sloganı da dahildir. Başlık için en fazla yedi kelime öneririz. Daha hızlı anlamak için kelimeleri kısa tutun.