Pankart reklam nasıl ve nerede kullanılır?

Pankartlar işletmelerin en faydalı reklam yayma araçlarındandır. Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en kullanışlı ve her ebatta pankartı üretmektedir. Tek yapmanız gereken bizleri aramak. Gelelim konumuza, tabela, çıkartma ve pankart reklamcılık sektöründeki 20 yıl boyunca, sayısız farklı kullanım için kullanılan pankart reklam afişlerini gördüm . Birkaç gün (ucuz reklam) ve 10 yıl veya daha uzun süre (gerçekten ucuz reklam!) Kullanılabilirler.

İşe ilk başladığımızda caddenin karşısındaki bir mağaza için yaptığımız bir parça, 10 yıl sonra taşındığımızda harika görünüyordu. Ve aynı zamanda bizden yeni bir tabela satın alması dışında muhtemelen şimdi iyi görünecekti. Sahibi düşük bütçeli olduğundan, çok daha pahalı olan polikarbonat bir tabela yerleştirmek için. Tabela dolabını kullanmak istemedi, bu yüzden ucuz bir tek renkli polivinil afiş oluşturduk ve tabela dolabına yapıştırdık ve kaldı 10 yılı aşkın süredir orada!

Dış ve İç PVC Afişlerde Kullanılan Çeşitli Malzemeler

PVC veya polivinil pankartlar farklı ağırlıklarda mevcuttur, en yaygın olanı 10 oz., 13 oz. Ve 18 oz. Ağırlık, naylon takviyenin mukavemetini ve PVC’nin kalınlığını ifade eder. Malzeme ne kadar ağır olursa o kadar güçlü olur. Ağırlıklar 8 oz ile başlar. ve 22 ons’a kadar çıkın ve daha ağır ağırlıklar genellikle her iki tarafa da basılabilmeleri için bir blokaj katmanı içerir.

Ayrıca ağ pankart malzemesi olarak bilinen delikli malzemeden de gelirler. Bunlar, rüzgar estiğinde rüzgar yükünün biraz kaymasına izin verir, tipik olarak yaklaşık% 15 ila 20, bu da onları fuarlar veya spor etkinlikleri gibi açık hava etkinlikleri veya sürekli rüzgarın estiği alanlarda favori kılar.

Pankart reklam çok sayıda işletmeci tarafından tercih edilir.

Otoparklarda da iki veya üç kata yayılmış ağ ekranları kullandık. Bazı şirketler rüzgar yükünü azaltmak için “rüzgar cepleri” kullanmıştır, ancak her yere “V” veya “U” şeklinde delikler koyduğundan (bize göre çirkin bir şekilde) ve yalnızca azalttığı için vinil reklam afişleriniz için rüzgar cepleri önermiyoruz. rüzgar yükü yaklaşık% 3 ila 5.

Popüler Kullanımlar – Müşterilerimizin Kullandıkları Yerlerde

PVC ekranlar, perakende ortamlarında da yaygın olarak kullanılır, büyük bir satış veya yeni bir ürün duyurur. Stanley Tool’un dijital baskı makinelerimizde tam renkli olarak basılmış yüzlerce ürünü kullanarak Lowe Ev Geliştirme Mağazalarında yeni bir ürün sunmasına yardımcı olduk.

Ayrıca parlak veya mat yüzeylidirler. Bazı müşterilerimiz, “plastiğe çok benzediğini” düşündükleri için parlak kaplamaya deli değil. Çoğu, afişin dışarıda olup olmadığını gerçekten umursamıyor, ancak bir perakende mağazasında (özellikle perakende mağazası lüks ise) veya bir ticaret fuarı gibi iç mekanda ise, mat kaplama malzemesi daha çok kumaş görünümüne sahiptir ve isn Çok “plastik” değil.

Fuarlar, sergilerde ve stantlarda asılı pankartlara kadar bunların harikulade bir şekilde kullanıldığı bir başka yerdir. Pek çok şirket, yakında başka bir makalede daha kapsamlı olarak ele alacağım bir boya süblimasyon baskı yöntemi kullanan kumaş afişleri tercih ediyor. Daha önce de belirtildiği gibi, bunları iç mekanlarda kullanırken, müşterilerimizin çoğu mat kaplamayı tercih ediyor, böylece çok parlak (ve olması gereken) kongre merkezi aydınlatmasının parlamasını algılamıyor.

Unutmayın birbirinden kaliteli pankartlar için Bi Düşün Medya ve Ajans ile iletişime geçin.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..