Şirket Katalog tasarımı nasıl olmalıdır?

Şirketler için katalog tasarımı oldukça önemli ve ince düşünülmesi gereken bir süreçtir. Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en iyi kataloğu üretmek ve tasarlamak için uzman kadrosu ile telefonlarınızı beklemekte.

1. Aşağıdaki durumlarda bir iş kataloğuna ihtiyacınız var …

Firmanız fuarlara, kongrelere ve kongrelere gidiyor. Şirket olarak konferanslar, kümeler, özel eğitimler veya benzer etkinlikler gerçekleştirirsiniz. Satış personeli ağınız, potansiyel alıcılara ve gelecekteki müşterilere yüz yüze veya yerinde ziyaretler yapar. İşletmenizde yüksek bir itibar, ürünlere güven, sektörde itibar kazanmak ve / veya şirket için diğer çok olumlu yönlerini sürdürmek istiyorsunuz. Kataloglarda gösterilecek ürün ve hizmetlere sahip olun. Bunlar, herhangi bir sektörde temel pazarlama ve satış aracı olmaya devam ediyor. 21. yüzyılda söylenenin aksine, katalog tasarımı çoğu şirkette sıkı sıkıya bağlıdır. Hak edilmiş bir “otantik sanat” kataloğunun sonuçlarının tadını çıkarmak istiyorsunuz. Fikirlerinizi her zaman çarpıcı tasarımlar, yayınlanmamış ayrıntılar ve özel kreasyonlarla sarmalayın.

2. Basılı katalog ve basılı katalog dijital katalog

Basılı bir fiziksel katalog ile dijital (çevrimiçi) bir katalog arasında büyük farklar vardır. Satışları genişletmek ve artırmak isteyen herhangi bir şirket için her ikisi de zorunludur.

Hem basılı hem de dijital katalogların artıları ve eksileri vardır. Kağıt, mürekkep, manipüle bakış açısından daha ucuz… Dijital kataloğu daha sürdürülebilir ve çevre dostu bir araç haline getiriyorlar.

Kısa bir süre içinde (veya neredeyse anında) daha fazla revizyon veya sürüm gerçekleştirilebilir. Artık “ofisin odalarından birinde düzenlenmiş kutulara basılan katalogları bitirmek” için beklemeyin. Alan açısından sınır yoktur, malzeme veya benzeri şeyler yoktur. Dijital olarak, dijital katalogların nasıl bir etki veya sonuç elde edeceğini her zaman kontrol edebilirsiniz. İster web kanallarında, ister sosyal ağlarda veya e-posta yoluyla olsun, dijital katalog size birden fazla form ve yayın sistemi sunar. Kullanıcı ile etkileşim ancak dijital bir katalog aracılığıyla gerçekleştirilebilir. Ayrıca görüşleri, ihtiyaçları vb. Toplamak için formlar veya anketler dahil … Kısacası, dijital kataloglar daha esnek, çok kullanışlı, çok kanallı ve çevre dostudur.

3. Bir iş kataloğu tasarımı sipariş etmeden önce ilk analiz

Profesyonel olarak tasarlanmış bir katalog, bu konuları uygun bir şekilde kapsamalı ve ele almalıdır. Önceki temel noktalar şunlardır: Kataloğun amaçlandığı kitle ve hedef grup. Sadece etkilemek, büyülemek veya şaşırtmak istediğiniz kişilere ulaşmak için stil ve dil. Katalog tasarımı ile kısa veya uzun vadede hangi iş hedeflerine ulaşılacağı. Yalnızca dijital olarak göndermek gerekliyse. Ayrıca fiziksel kopyalar yazdırmak için. Ya da her ikisi de. Somut ve dakik bir olay için zamanında sınırlı kullanıma sahip bir katalog olup olmadığını bilmek. Ya da tam tersine, çeşitli kullanımlar için daha sonra baskı ve değişiklik yapma olasılığı ile esnek olması gerekir. Firmanızın web’i fuarlara, kongrelere ve kongrelere götürmek için bir kataloğa dönüştürmesi gerekiyor mu? El ile teslim edilebilen ve ticari ziyaretleri kişiselleştirebilen bir WORD veya Power Point belgesi …

4. Katalog tasarım oranları

Bir şirket kataloğu tasarımını gerçekleştirmek için çok fazla olasılık ve seçenek olduğundan, bu tür bir projeye bir fiyat koymak oldukça karmaşıktır. Gittikçe daha fazla sayıda tasarım şablonu görüyorsunuz ve internette satın alınan çok sayıda tasarım var. Bazıları çok işlenmiş ve güzel… Ama standart tasarımlar olduklarını da unutmayalım. Ne özel ne de% 100 yayınlanmamış tasarımlardır. 25 yıldan fazla deneyime sahip bir katalog tasarımcısı olarak, diğer profesyonellerden farklıyım. Sıfırdan kreasyonlar sunuyorum. Öğelerin yeniden kullanımı yok, ön tasarım yok. Aynı şekilde, aynı endüstri veya iş sektöründen firmalar olsalar bile, kendi tasarımlarımı diğer müşteriler için yeniden kullanmıyorum. Bütçe ve gerçekleşme fiyatları içeren bir PDF hazırlamak için, aşağıdakileri iyi bir şekilde sınırlandırmalı ve sınırlandırmalıyım.

KURUMSAL KATALOG

İş kataloğunuzun şirketin avantajlarını ve değer teklifinizi geliştirdiğinden ve ortaya çıkardığından emin olun. Güçlü yönlerinizi sunmak, şirketin geçmişini ve gidişatını açıklamak… bu tarz katalog için temel hedeflerden biridir. Sizi rakiplerinizden ayıran tüm bu yönleri bilinmesi zorunludur. Tüm bu karışım, katalogları şirketiniz için en etkili grafik iletişim araçlarından biri yapan şeydir.

SERVİS Katalogları

Elbette, her şeyin temeli, şirketinizin potansiyel müşterilere sunduğu hizmetler portföyüdür. Bu özelliklerin bir kataloğu, bir hizmet talebi için bir kanal ve başlangıç ​​noktası görevi görür. Anlaşılabilir bir şekilde ve aşırı teknik dili, hizmetleri, politikaları, hüküm ve koşulları, programları ve yanıt sürelerini, güvenlik önlemlerini ve maruz kalan her bir hizmetle ilişkili sorumlulukları açıklayan bileşenlerin, süreçlerin ve sistemlerin konuşlandırılmasıdır. Bu kataloglar, yürürlükteki fiyat veya tarifelerin tablolarını ve listelerini içerir. Bu faktör özellikle bir servis kataloğunu güncelliğini yitirmiş ve modası geçmiş bir grafik parçası haline getirir. Bu sorunu optimize etmek için farklı sistemler vardır. Katalogların grafik tasarımında çalışan bir profesyonel, bu eskime sorunlarına en iyi şekilde nasıl yaklaşılacağını bilir.

ÜRÜN Katalogları

Elbette her şeyin temeli, şirketinizin sunduğu ürünlerin teşhiridir. Özenle düzenlenmiş bir katalog, kullanışlı ve pratik bir dizin, kaliteli görsellerle ürünlerin dağıtımı, açıklayıcı detaylar… bu tür kataloğun özüdür. Satışları büyüleyen ve kışkırtan pratik, kullanışlı bir parça olmalı. Servis kataloglarında olduğu gibi, bu tür kataloğa atadığımız dayanıklılık konusunda net olmak önemlidir. Özellikle basılı kopyalar söz konusu olduğunda, hangi ürünlerin yerleştirmek ve bir strateji belirlemek için ideal olduğunu dikkatlice analiz etmemiz gerekir. Güncelliğini yitirmiş bir kataloğun iş itibarına tam olarak yardımcı olmadığını unutmayalım.

REKLAM KATALOGLARI

Kesinlikle kurumsal, ürün ve hizmet kataloğu karışımıdır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..