Kartvizit

Kartvizit

İstediğimiz kadar dijital hayata dahil olalım, kartvizitler her zaman önemini korumaya devam edecek. Çünkü profesyonel yaşamın vazgeçilmez bir unsuru olan kartvizit, bir firma çalışanının sahip olması gereken kurumsal kimliğidir. Toplantılarda, iş dünyasına dair etkinliklerde, fuarlarda, iş yemeklerinde ve iş dünyasının daha pek çok noktasında kartvizit aktif olarak kullanılır.

Kartvizit, iş dünyasında yer alan tüm işletmeler ve çalışanlar için akla gelen ilk ürün olma özelliğini taşır. Bu nedenle de iyi bir kartvizite sahip olmak sizinle aynı işi yapan kişi ve kurumlar arasından sıyrılmak açısından oldukça önemlidir. Örneğin, sektörünüzle ilgili katıldığınız bir etkinlikte insanlara iyi tasarlanmış bir kartvizit vermeniz sizi ve firmanızı onların hayatında daha kalıcı kılacaktır.

     Kartvizitlik yaptırırken nelere dikkat edilmeli?

Birçok yeni girişimci, kartvizitleri bastırmanın nispeten kolay bir şey olduğunu düşünebilir.
Kartvizitinizin yalnızca iletişim bilgilerinizi değil aynı zamanda markanızın anlık görüntüsünü de
sağladığını unutmamak önemlidir. Şirketinizi en iyi şekilde gösterebilmeniz için baskıya gitmeden önce göz önünde bulundurmanız gereken
beş önemli nokta:

  1. Şirket Adınızı Seçmek

İşletmeniz için doğru adı seçtiğinizden ve ayrıca şirket adının kullanım için açık olduğundan emin olun. Ek olarak, şirketinizin adını bir logo, grafik metin veya her ikisiyle de markalamak isteyebilirsiniz.

2.Logo ve Markalaşma

Birçok girişimci, kendi logosunu tasarlayarak veya yerel yazıcıdan stok görseller kullanarak köşeleri kesmeye çalışacaktır. Bu, uygun maliyetli ve çok ucuzdur. Ancak, son tasarım “ev yapımı” ve “amatörce” görünebilir. Unutmayın, kartvizitiniz sizi ve şirketinizi temsil eder. Profesyonelce tasarlanmış bir logo yatırıma değer.

3.Şirket Web Sitesi ve E-posta

Henüz yapmadıysanız, web sitesi alan adlarını güvence altına almak ve web sitesi adresini kartvizitinizde sergilemek
isteyeceksiniz. İnternet işletmesi olsanız da olmasanız da, bir şirketin web sitesine yatırım yapmalısınız.
Kartvizitleri dağıtmaya başlamadan önce web sitenizin eksiksiz olması ve çalışır durumda olması gerekmez.
Alan adlarını satın aldığınızdan ve şirketinizin iletişim bilgilerinin bulunduğu bir “çok yakında” sayfası
açtığınızdan emin olun.

4,Telefon ve Faks Numaraları

Ayrıca, kartvizitinize hangi telefon ve faks numaralarının yazdırılacağını da düşünmelisiniz.
İşin türüne bağlı olarak, operasyonlarınız için uygun iletişim hizmetlerini güvence altına almak isteyeceksiniz.
Birçok girişimci, cep telefonunu veya ev telefonunu ana telefon hattı olarak kullanmayı düşünecektir.

5.İş ve Posta Adresleri

Yeni başlayanlar ve ev tabanlı işletmeler için, ilk etapta ev adresi en mantıklı olandır.

Kısaca işletmeniz için en önemli görünüşlerden olan Kartvizitlik seçiminizde, Bi Düşün Ajans ve Medya sizlerin yanında. Unutmayın, Kartvizit bizim işimiz!

Özellikleri

Kağıt Tipi : 350 gr – 700 gr Mat Kuşe

Ebat : 8,3*5,1 cm

Baskı Rengi : Ön- Arka 4 Renk

Özellik : Selefon – Kabartma Lak

Kesim : Düz Kesim – Oval Kesim – Özel Kesim

Adet : 1000

    Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

    Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..